Gmina Kościelisko ogłasza przetarg
- Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2079100
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
tel. 018 2079100
REGON: 49052655000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Wykonanie modernizacji Centrum Kultury w Kościelisku w ramach projektu Tatry łączą a nie dzielą - wspólne działania władz samorządowych gwarancją trwałego rozwoju Miasta Tvrdosin i Gminy Kościelisko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Wykona-nie modernizacji Centrum Kultury w Kościelisku w ramach projektu Tatry łączą a nie dzielą - wspólne działania władz sa-morządowych gwarancją trwałego rozwoju Miasta Tvrdosin i Gminy Kościelisko. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156 poz. 1118 ze zmianami) i będzie obejmował w szczególności: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami oraz zasada-mi wiedzy technicznej b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiek-tów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozli-czeń budowy e)monitorowanie postępu robót w szczególności kontrolowanie czasowego wdrażania inwestycji f)szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowych, g)udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych Zakres rzeczowy: Modernizacja budynku gminnego - Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 76 -Wykonanie robót wewnętrznych (rozbiórki ścian i podłóg, wykonanie ścian i posadzek, tynkowanie, malowa-nie, stolarka wewnętrzna), -Izolacja fundamentów, -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, -Wykonanie modernizacji elewacji (izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, elewacja z kamienia i imitacja pła-zów) -Wykonanie konstrukcyjnych elementów więźby dachowej i wymiana pokrycia dachowego na blachę gonto-podobną, -Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku - utwardzenie terenu i budowa ogrodzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane do-kumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku, gdy działal-ność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń bądź w ograniczonym zakresie i doświadczenie zawodowe gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi będącej przed-miotem zamówienia, i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży konstrukcyjno- budowlanej wraz z uprawnieniami należy przedsta-wić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub po-krewnego dla specjalności drogowej. (Zgodnie z § 29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U Nr 83 poz. 578). Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz wpis do właściwej Izby Inżynierów. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby którymi dysponują inne podmioty. 3)oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi Przebudowy i zmiany sposobu użytk. budynku o nr inw. A-51 tzw. Starego Teatru dla potrzeb Międzynarodowego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście wraz z infrastrukturą tech., pracami konserwatorskimi, zagospodarowaniem zieleni, nadzorem archeologicznym oraz systemem informacji wizualnej oraz Dostawą i montażem wyposażenia wnętrz w ramach projektu Adaptacja budynku Starego Teatru na działalność Międzynarodowego Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem pn. Budowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 47 z drogą wojewódzką nr 961 w Poroninie
Dodano: 2016-07-22 - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji sanitarnej w zachodniej części gminy Limanowa o dł. 27,5 km i Kłodnem o dł. 2,5 km.
Dodano: 2016-07-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kładek dla pieszych w miejscowościach Głogoczów i Jawornik
Dodano: 2016-07-01 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. ,Budowa mostu na potoku Kubicków w ciągu drogi powiatowej nr 1661K Trute - Klikuszowa - Obidowa w km 4+559.74 wraz z rozbudową drogi dojazdowej
Dodano: 2016-06-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach remontowo - budowlanych związanych z wykonaniem I etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej ul. S. Batorego 9 w Andrychowie.
Dodano: 2016-06-01 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1676K Lipnica Wielka - Przywarówka w miejscowości Lipnica Wielka.
Dodano: 2016-05-25 - Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego z Onkologią Ginekologiczną oraz Oddziału Noworodków z Pododdziałem Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie do obowiązujących przepisów
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i adaptacji istniejącego budynku z przeznaczeniem na Archiwum Urzędu Miasta Krakowa - część 1 zadania inwestycyjnego, znak postępowania: WI-01-2.271.2.1.2016.
Dodano: 2016-04-14