Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Wykonanie modernizacji Centrum Kultury w Kościelisku w ramach projektu Tatry łączą a nie dzielą - wspólne działania władz samorządowych gwarancją trwałego rozwoju Miasta Tvrdosin i Gminy Kościelisko.

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Wykonanie modernizacji Centrum Kultury w Kościelisku w ramach projektu Tatry łączą a nie dzielą - wspólne działania władz samorządowych gwarancją trwałego rozwoju Miasta Tvrdosin i Gminy Kościelisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Wykona-nie modernizacji Centrum Kultury w Kościelisku w ramach projektu Tatry łączą a nie dzielą - wspólne działania władz sa-morządowych gwarancją trwałego rozwoju Miasta Tvrdosin i Gminy Kościelisko. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156 poz. 1118 ze zmianami) i będzie obejmował w szczególności: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami oraz zasada-mi wiedzy technicznej b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiek-tów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozli-czeń budowy e)monitorowanie postępu robót w szczególności kontrolowanie czasowego wdrażania inwestycji f)szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowych, g)udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych Zakres rzeczowy: Modernizacja budynku gminnego - Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 76 -Wykonanie robót wewnętrznych (rozbiórki ścian i podłóg, wykonanie ścian i posadzek, tynkowanie, malowa-nie, stolarka wewnętrzna), -Izolacja fundamentów, -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, -Wykonanie modernizacji elewacji (izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, elewacja z kamienia i imitacja pła-zów) -Wykonanie konstrukcyjnych elementów więźby dachowej i wymiana pokrycia dachowego na blachę gonto-podobną, -Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku - utwardzenie terenu i budowa ogrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane do-kumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku, gdy działal-ność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń bądź w ograniczonym zakresie i doświadczenie zawodowe gwarantujące prawidłowe wykonanie usługi będącej przed-miotem zamówienia, i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży konstrukcyjno- budowlanej wraz z uprawnieniami należy przedsta-wić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub po-krewnego dla specjalności drogowej. (Zgodnie z § 29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U Nr 83 poz. 578). Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz wpis do właściwej Izby Inżynierów. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby którymi dysponują inne podmioty. 3)oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach