Przetargi.pl
Usprawnienie komunikacji i podniesienie bezpieczeństwa ruchu w Mieście Biłgoraj poprzez budowę zespołu ulic: Wiejskiej, Konopnickiej, Cichej, Gen. Maczka, Gen. Okulickiego.

Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6869600 , fax. 084 6869665
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6869600, fax. 084 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie komunikacji i podniesienie bezpieczeństwa ruchu w Mieście Biłgoraj poprzez budowę zespołu ulic: Wiejskiej, Konopnickiej, Cichej, Gen. Maczka, Gen. Okulickiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu ulic: M. Konopnickiej, Gen. Maczka, Gen. Okulickiego, Cichej i Wiejskiej wraz z przebudową skrzyżowań, budową chodników, utwardzonych poboczy. Zadanie obejmuje również budowę i przebudowę kanalizacji deszczowych w ulicach, sieci gazowej, sieci teletechnicznej, linii elektroenergetycznych, budowę oświetlenia ulic. Zakres realizowanego zamówienia to budowa ok.2,5 km ulic - ul. Konopnickiej, Wiejskiej, Gen. Okulickiego, Gen. Maczka, Cichej w Biłgoraju. Ulica Wiejska łączy się bezpośrednio z ul. Kościuszki - drogą wojewódzką nr 835 i 858. Projektowane ulice są klasy L i Z, o nawierzchni mineralno-bitumicznej, szerokości jezdni 6 -9 mb. i nośności 100kN. Projekt przewiduje budowę drogi o przekroju ulicznym z takimi elementami infrastruktury drogowej jak chodniki, zatoki postojowe, oświetlenie, przejścia dla pieszych, kanalizacja deszczowa oraz utwardzone pobocze. Zostanie wybudowany chodnik o łącznej długości 2,5 km, z betonowej kostki brukowej. Drogi posiadać będą utwardzone kostką brukową pobocza o długości 1,6 km mogące być wykorzystywane jako ciąg pieszy. Wykonane zostanie również oświetlenie projektowanych ulic a liczba punktów oświetleniowych wyniesie 46.Przejścia dla pieszych w liczbie 29 zostaną wykonane w tych miejscach, gdzie przewidywany jest największy ruch pieszych, co zwiększy bezpieczeństwo ich poruszania się. Projekt obejmuje również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego ulic. Wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego będzie miała również instalacja barier ochronnych wzdłuż krawędzi jezdni, budowa wygrodzenia wzdłuż chodnika, wydzielenie pasa dla pojazdów włączających się do ruchu oraz usunięcie przeszkód stałych z otoczenia drogi, np. słupów (łącznie 4 wybudowane urządzenia bezpieczeństwa ruchu). W ramach projektu przewiduje się odwodnienie korony drogi poprzez wybudowanie kanalizacji deszczowej. Kanał deszczowy, zlokalizowany w jezdni ulic będzie posiadał długość 2,7km.Odprowadzenie wód dokonane zostanie za pośrednictwem wpustów deszczowych wyposażonych w kraty, studzienki z osadnikiem i separator. W pobliżu zabytkowego cmentarza żydowskiego przy ul. Konopnickiej planuje się budowę 59 miejsc postojowych. Podstawą wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano-wykonawcze, budowy, przebudowy ulic, kanalizacji deszczowych, sieci gazowych, sieci teletechnicznej, linii elektroenergetycznych , budowy oświetlenia, infrastruktury teleinformatycznej, projekty czasowej i stałej organizacji ruchu. Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, właściwości wyrobów oraz oceny prawidłowości wykonania robót określają: dokumentacja techniczna i przedmiary robót dołączone do specyfikacji. Wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów i urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Uwaga: W przypadku, gdy w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Uwaga: W przypadku, gdy w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: A) Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ ofertę składającą się z: I. Wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ; Do formularza dołączyć tabelę elementów scalonych ze wskazaniem wskaźników cenotwórczych ; II. Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści, warunków i zakresu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. III. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie dróg, ulic o nawierzchni bitumicznej o wartości jednego z nich min. 4 000 000,00 zł . Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. C. Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia: 2) wykazu osób (w tym kadry kierowniczej min. 1 osoba jako kierownik budowy- posiadający uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności branży drogowej z doświadczeniem oraz 1 osoba do pełnienia funkcji kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan oraz elektroenergetycznej z którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 3) uprawnień budowlanych, stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie wyznaczone do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznej. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. D). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w którym wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000 zł. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. E. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 2) oświadczenia zgodnie z wzorem zał nr 2a o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach