Przetargi.pl
Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem nieruchomości rolnej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa na terenie miasta Tuchola, ul. Chojnicka 70

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3493773 , fax. 052 3493797
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3493773, fax. 052 3493797
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem nieruchomości rolnej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa na terenie miasta Tuchola, ul. Chojnicka 70
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem nieruchomości rolnej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa na terenie miasta Tuchola, ul. Chojnicka 70. Jest to nieruchomość rolna po PGR Tuchola, w skład której wchodzą budynki i budowle: stolarnia nr inw. 24-0495, kotłownia nr inw. 24-3514, ubojnia nr inw. 24-4354, magazyn I nr inw. 24-0495, magazyn II nr inw. 24-2762, wiata na tarcice nr inw. 24-3602, zadaszenie przy magazynie nr inw. 24-3656, łapacz tłuszczu nr inw. 24-3129, studnia głębinowa nr inw. 24-3442, wodociąg p. poż. - hydrant nr inw. 24-4289, utwardzenie dróg nr inw. 24-3601, utwardzenie placu nr inw. 24-4176, ogrodzenie 60% nr inw. 24-1455, stacja transformatorowa nr inw. 24-3141, hydrofornia nr inw. 24-3897, waga samochodowa nr inw. 24-3222. Zakres dozoru obejmuje: - całodobowe dozorowanie mienia obiektu w Tucholi - we wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, - dozór i zabezpieczenie obiektu w mieście Tuchola przed wejściem na teren osób nieupoważnionych (należy ustawić tablice ostrzegawcze, założyć taśmy itp.), - dozór i zabezpieczenie obiektu w Tucholi przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny, - współdziałanie z jednostkami ochrony p.poż. w przypadku zagrożenia pożarem na terenie obiektu w Tucholi, - dozór mienia przedmiotowej nieruchomości przed kradzieżą, rabunkiem oraz ujawnienie faktów dewastacji i marnotrawstwa, - bezzwłoczne powiadamianie Administratora Gospodarstwa Zasobu Skarbu Państwa w Administrowaniu w Kusowie - przedstawiciela Zamawiającego, policji, straży miejskiej prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach - zaistniałych na terenie obiektu w Tucholi oraz podejmowanie nie cierpiących zwłoki czynności w celu zabezpieczenia śladów przestępstwa lub wykroczenia, - wykonywanie innych zadań, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku - zleconych przez przedstawiciela Zamawiającego, 2. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Ze względu na specyfikę przedmiotowego zadania, związaną z dozorem powierzonego mienia i majątku Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w niniejszym postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 750,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr: 71 2030 0045 1110 0000 0154 3940 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział tylko ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 przywołanej ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia (tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 usługi związane z dozorem fizycznym obiektów), - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - zatrudniają liczbę osób gwarantującą całodobowy dozór (stan zatrudnienia min. 10 osób z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego), - posiadają patrol interwencyjny (min. 2 samochody osobowe), - posiadają bezprzewodowe środki łączności. - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument), 4. dokumenty stwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (potwierdzający jednocześnie spełnianie warunku dotyczącego zatrudnienia min. 10 osób z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego) - zał. nr 5 do SIWZ, 6. wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat usług związanych z dozorem fizycznym obiektów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. nr 6 do SIWZ. 7. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. A ponadto: 8. wykaz sprzętu i narzędzi, dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia, potwierdzający spełnianie warunków dotyczących wymaganego sprzętu tj. posiadania min 2 samochodów do patrolu interwencyjnego oraz bezprzewodowych środków łączności.- zał. nr 7 do SIWZ. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 6. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach