Gmina Miasto Lipno ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, pl. Dekerta 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (054) 288 42 11 , fax. (054) 288 42 65
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lipno
pl. Dekerta 8 8
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (054) 288 42 11, fax. (054) 288 42 65
REGON: 00052516800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlipno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej - ul. 11-go Listopada w Lipnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: przebudowę nawierzchni ulicy 11-go Listopada w Lipnie, przebudowę chodników, przebudowę zjazdów do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych ulicach, wykonanie oznakowania pionowego i barierek na przebudowywanej ulicy, wykonanie odwodnienia i regulacja studzienek. Podstawowe parametry techniczne przebudowywanej ulicy: - Długość drogi - 340 mb - Długości krawężnika, opornika i krawężnika wtopionego - 919mb - Długość obrzeża - 660mb - Powierzchnia jezdni - 2540 m2 - Powierzchnia chodników - 1805 m2 - Powierzchnia zjazdów i zatok parkingowych - 608 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców 3. mają doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj wykonali przynajmniej 3 roboty dotyczące przebudowy nawierzchni ulic o wartości powyżej 500 tys. zł brutto każda, 4 dysponują co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sparowania funkcji kierownika budowy (robót), legitymującą się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności drogowej oraz legitymująca się posiadaniem aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawca winien do oferty dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), z którego wynikać winno, że Wykonawca zrealizował przynajmniej 3 roboty dotyczące przebudowy nawierzchni ulic powyżej 500 tys. zł brutto każda, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( listy referencyjne ), Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie warunek udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy występujących wspólnie. 4)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa). Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie warunek udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy występujących wspólnie 5)w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał 6)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, że: posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 7)oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie 8)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru określonego w załączniku nr 3)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umlipno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w Kozłowie i Głogówku Królewskim, gmina Świecie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Księżycowej obejmująca wykonanie pieszojezdni wraz z zatokami parkingowymi, obiektów infrastruktury technicznej (rozbudowa kanalizacji deszczowej oraz energetycznej i przebudowa sieci kolidujących z inwestycją) oraz wzmocnienie skarpy na działkach o nr ewid. 100, 59, 52/1, 41 i 124/8 w obr. 65 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja inwestycji w ciągu dróg powiatowych nr 1923C, 1922C, 1554C Trzeciewnica-Suchary-Gumnowice-Ślesin
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 190136C Włoszyca Lubańska Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 190144C, 190145C w Lubaniu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Sądowej w Świeciu na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Szkolnej
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lipnie
Dodano: 2016-07-22 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KĘPKA SZLACHECKA NA TERENIE DZ.EW. NR 65 i 126 OBRĘB GEODEZYJNY KĘPKA SZLACHECKA, GMINA KOWAL OD KM 0+000 DO KM 0+946
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ul. Dąbrowskiej w Tucholi
Dodano: 2016-07-19 - Remont nawierzchni w technologii mikrodywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej układanej na zimno w ciągu dróg krajowych: nr 55 Nowy Dwór Gdański-Stolno km 103+700-105+000 w m. Klęczkowo i nr 25 Bobolice - Oleśnica km 202+350÷202+850 w m. Proszyska
Dodano: 2016-07-15 - Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
Dodano: 2016-07-15