Przetargi.pl
USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG GMINNYCH ORAZ POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KONARZYNY W OKRESIE ZIMA 2014 ROKU

Urząd Gminy Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, ul. Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8331011, 8331008 , fax. 059 8331011
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Konarzyny
    ul. Szkolna 7 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 059 8331011, 8331008, fax. 059 8331011
    REGON: 00054243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.konarzyny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG GMINNYCH ORAZ POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KONARZYNY W OKRESIE ZIMA 2014 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem:USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMYWANIEM ULIC I DRÓG GMINNYCH ORAZ POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KONARZYNY W OKRESIE ZIMA 2014 ROKU z podziałem na 2 części zamówienia:Część nr 1- drogi gminne i powiatowe oraz zatoki autobusowe na terenie Gminy Konarzyny. Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych, powiatowych oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Konarzyny z wykorzystaniem następującego sprzętu: Nośnik (6 do 10 MG) z piaskarką i pługiem jednostronnym (do 10 godz. pracy piaskarki, do 40 godz. pracy piaskarki z pługiem i do 50 godz. pracy z pługiem) ; Nośnik min. 120 KM z pługiem (do 200 godz. pracy) ; Równiarka o mocy min 120 KM (do 20 godzin pracy) - Ładowarka FADROMA lub równoważna (do 10 godz. pracy) Część nr 2 zimowe utrzymanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów gminnych na terenie Gminy Konarzyny Odśnieżanie chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na ternie Gminy Konarzyny. Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi: 160 Szczegółowe informacje: CZĘŚĆ I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych, powiatowych oraz zatok autobusowych na terenie Gminy Konarzyny z wykorzystaniem następującego sprzętu: 1) Nośnik (6-10 MG) z piaskarką i pługiem jednostronnym (do 10 godz. pracy piaskarki, do 40 godz. pracy piaskarki z pługiem i do 50 godz. pracy z pługiem) szt. 1 2) Nośnik min. 120 KM z pługiem (do 200 godz. pracy) szt. 1 3) Równiarka o mocy min 120 KM (do 20 godzin pracy) szt. 1 4) Ładowarka FADROMA lub równoważna (do 10 godz. pracy) szt. 1 USTALANIE SKŁADNIKÓW CENY DLA POSZCZEGÓLNEGO SPRZĘTU: 1) Stawka za godzinę najmu samochodu (nośnika) o ładowności od 6 - 10 Mg, będącego własnością Oferenta przy likwidacji śliskości solarkami, odśnieżanie pługami jednostronnymi, będącymi własnością Oferenta obejmuje:cenę pracy jednostki transportowej, koszt montażu i demontażu solarki, lemiesza,; koszt mieszanki piasku z solą 15 % sól , 85 % piasek 0-2 ; do wyceny należy przyjąć średnie zużycie 3,4 Mg na godzinę pracy piaskarki przy sypaniu miejsc niebezpiecznych i obszarów zabudowanych ; przy sypaniu miejsc niebezpiecznych , obszarów zabudowanych i odcinków prostych pulsacyjnie co 100- 150 m Zamawiający będzie stosował współczynnik zwiększający 1,3; koszt załadunku mieszanki piasku z solą; koszt paliwa do solarki,; obsługa solarki i lemiesza łącznie z obsługą codzienną,; koszt kabli umożliwiających uruchomienie silnika solarki przy pomocy akumulatora pojazdu,; koszt dodatkowych świateł drogowych i mijania umieszczonych na nośniku powyżej lemiesza,; koszt świateł pulsujących, ich zainstalowanie i utrzymanie w gotowości technicznej,; koszt świateł obrysowych lemiesza, ich zainstalowanie i trzymanie w gotowości technicznej,; Koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego 2)Stawka za godzinę najmu nośnika przy odśnieżaniu pługiem będącym własnością Oferenta zainstalowanym na nośniku min 120 KM ( do 200 godz. pracy) obejmuje:- cenę pracy nośnika z pługiem, - koszt dodatkowych świateł drogowych i mijania umieszczonych na nośniku powyżej lemiesza, - koszt świateł pulsujących, ich zainstalowanie i utrzymanie w gotowości technicznej, - koszt świateł obrysowych lemiesza, ich zainstalowanie i trzymanie w gotowości technicznej, - obsługę lemiesza łącznie z obsługą codzienną, - koszt dojazdu jednostki transportowej do miejsca odśnieżania, - koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego 3) Stawka za godzinę najmu równiarki o mocy min 120 KM (do 20 godzin pracy) szt. 1 obejmuje: - cenę pracy równiarki - koszt dojazdu jednostki do miejsca odśnieżania. - koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego 4) Stawka za godzinę najmu ładowarki ( do 10 godz. pracy) obejmuje: - cenę pracy ładowarki - koszt dojazdu jednostki do miejsca odśnieżania. - Koszt utrzymania oraz instalacji telefonu komórkowego WARUNKI TECHNICZNO ORGANIZACYJNE PODCZAS WYKONYWANIA ROBÓT PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG 1. Likwidacja śliskości zimowej. Na ulicach i drogach powiatowych śliskość zimowa będzie likwidowana mieszanką piasku i soli przy zakładanej szerokości jezdni 80% w ilości 25-150 g m2 2. Odśnieżanie dróg Na ulicach i drogach powiatowych odśnieżanie odbywać się będzie w zależności od grubości zalegającej warstwy śniegu pługami jednostronnymi Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę aby śnieg usuwany z jezdni nie był przemieszczany na inne krzyżujące się drogi. Zakładana prędkość przy odśnieżaniu do 30 km h. 3. Odbiory prac przy zimowym utrzymaniu dróg a) Odbiory prac przy odśnieżaniu dróg dokonuje przedstawiciel Gminy Konarzyny kierujący pracami Zimowego Utrzymania Dróg na podstawie zapisów w dziennikach pracy sprzętu. Ponadto przedstawiciel Gminy Konarzyny kierujący pracami Zimowego Utrzymania Dróg przeprowadza wyrywkową kontrolę grubości pozostawienia śniegu na jezdni lub poboczach w przypadku odśnieżania) oraz szerokość odśnieżania. Odbiór wyrywkowy, częściowy dokonywany będzie po wykonaniu pracy, jeśli warunki pogodowe są ustabilizowane. b) Odbiory prac przy usuwaniu śliskości zimowej dokonuje przedstawiciel Gminy Konarzyny kierujący pracami Zimowego Utrzymania Dróg na podstawie zapisów w dzienniku pracy sprzętu. Ponadto przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami Zimowego Utrzymania Dróg przeprowadza wyrywkową kontrolę posypywania nawierzchni dróg. Odbiór wyrywkowy, częściowy dokonywany będzie po wykonaniu pracy, jeśli warunki pogodowe są ustabilizowane. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Do obowiązków Wykonawcy oprócz świadczenia usług objętych umową należeć będzie także w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej solarek, lemieszy, nośników oraz lamp pulsujących i dodatkowego oświetlenia drogowego jak również świateł obrysowych lemieszy. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Drogowego. CZĘŚĆ II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zimowe utrzymanie chodników, ścieżek rowerowych i parkingów gminnych na terenie Gminy Konarzyny Odśnieżanie chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na ternie Gminy Konarzyny. Maksymalna liczba godzin wykonywania usługi: 160 Wykaz chodników, ścieżek oraz parkingów stanowi zał. Nr A USTALENIE SKŁADNIKÓW CENY Stawka za 1 godz. obejmuje: - cenę pracy jednostki transportowej, - koszt paliwa, - obsługa lemiesza łącznie z obsługą codzienną, - koszt utrzymania telefonu komórkowego WARUNKI TECHNICZNO ORGANIZACYJNE PODCZAS WYKONYWANIA USŁUG 1. Odśnieżanie: Na chodnikach i ścieżkach pieszo-rowerowych , parkingach, placach odśnieżanie odbywać się będzie na całej szerokości. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg usuwany z chodników i ścieżek nie był przemieszczany na jezdnię i inne krzyżujące się drogi. 2. Odbiory przy zimowym utrzymaniu dróg a) Odbiory prac przy odśnieżaniu dróg dokonuje przedstawiciel Gminy Konarzyny kierujący pracami Zimowego Utrzymania Dróg na podstawie zapisów w dziennikach pracy sprzętu. Ponadto przedstawiciel Gminy Konarzyny kierujący pracami Zimowego Utrzymania Dróg przeprowadza wyrywkową kontrolę pozostawienia śniegu na chodnikach i ścieżkach ( w przypadku odśnieżania) oraz szerokość odśnieżania. Odbiór wyrywkowy, częściowy dokonywany będzie po wykonaniu pracy, jeśli warunki pogodowe są ustabilizowane. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Do obowiązków Wykonawcy oprócz świadczenia usług objętych umową należeć będzie także w okresie trwania umowy utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu oraz lamp pulsujących. W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Drogowego. UWAGI WSPÓLNE DLA CZĘŚCI I i II Wielkość zamówienia jest uzależniona od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub upoważnione osoby przez osoby upoważnione przez Wójta Gminy. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie wystawionej miesięcznej faktury. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie także: a)prowadzenie stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiajacego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów; b)przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego z powodu powstania zatorów drogowych- po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji; c rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 1 godziny od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, d bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania; e samodzielne, natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia intensywnych opadów śniegu. f)ręczne odgarnianie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej części jezdni w strefie przejść dla pieszych; g)informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonywanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8:00 dnia następnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ze względu na wartość szacunkową zamówienia nieprzekraczającą równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, w niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konarzyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach