Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
- Data zamieszczenia: 2018-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
ul. Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2018 /2019r ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego w sezonie zimowym 2018/2019r tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich.Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg prowadzone będzie wg standardu zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego. Na drogach wojewódzkich obowiązuje III i V standard utrzymania. Usługi zlecane będą wg zaistniałych potrzeb - zależnych od warunków na drogach. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 złotych, słownie: dziesięc tysięcy 00/100 złotych 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn 29.01.2004r.(Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.) i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty wraz z załącznikami cenowymi. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania). W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Polkowice w sezonie 2024/2025
Dodano: 2024-07-09 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Pieszyce w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2024-02-23 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych PW w podziale części: Część II: Usługi ładowarką kołową na bazie w ODM, związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych PW w 2024r.
Dodano: 2024-02-21 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Leśna w latach 2024-2025
Dodano: 2024-01-08 - Odśnieżanie dróg stanowiących własność Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-14 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Złotoryja
Dodano: 2023-12-07 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica
Dodano: 2023-11-23 - Utrzymanie letnie i zimowe drogi oznaczonej nr działki 143 obręb Włodowice
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 297 na terenie powiatu lwóweckiego w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-07 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Milickiego w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-10-13