Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg
- Adres: 88400 Żnin, Podgórzyn
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 020 668 , fax. 523 020 668
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
Podgórzyn
88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 020 668, fax. 523 020 668
REGON: 9236650200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019 zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielono na 4 części i polega na: odśnieżaniu -usuwaniu śniegu z nawierzchni jezdni i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg, zapobieganiu i usuwaniu śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg, utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą, przygotowaniu mieszanki piasku z solą w stosunku 4:1 w ilości szacunkowej około 120 Mg z zabezpieczeniem pryzm folią i składowaniem gotowej mieszanki (Zamawiający podczas niesprzyjających warunków pogodowych może zażądać od Wykonawcy dodatkowego przygotowania mieszanki piasku z solą, natomiast w sytuacji gdzie zima będzie łagodna a zmagazynowany materiał nie zostanie wykorzystany nie będzie to żadną podstawą do roszczenia ze strony Wykonawcy). Wszystkie ww. warunki dotyczą każdej części zamówienia. Wykaz dróg objętych zamówienie dla danej części został zawarty w SIWZ, która stanowi załącznik do ogłoszenia o zamówieniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert dla każdej części zamówienia. Szczegółowe warunki dotyczące wniesienia wadium zostały opisane w pkt XIII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (dotyczy wszystkich części zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stosowne pełnomocnictwo/-a – w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonej oferty lub odpisu z właściwego rejestru; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; dowód wniesienia wadium; w przypadku polegania przez wykonawcę na zasobach podmiotów trzecich, stosownie do art. 22a ust. 2 Pzp, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty dotyczyły w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ust. 2 Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.5, 11.6 11.7 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odśnieżanie oraz usuwanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach i chodnikach miasta Żnina, a także odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zima 2023/2024 na ternie Gminy Żnin
Dodano: 2024-02-01 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grudziądz w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Obrowo
Dodano: 2023-10-31 - Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic Gminy Nowe w okresie do 1 kwietnia 2024 r.
Dodano: 2023-10-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2023-10-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-10-05 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-09-25 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2022/2023 II
Dodano: 2023-01-13