Przetargi.pl
USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010r

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
  • Data zamieszczenia: 2009-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Daleka 19 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2009/2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Ząbkowickiego w sezonie zimowym 2009/2010r tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych .Ilość dróg objętych ZUD - standarcie IV - 215,229 km Ilość dróg objętych ZUD - standarcie V - 140,834 km Razem ilość dróg objętych ZUD standarcie IV-V - 356,063 km Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrane zadania i wyznaczone części zadania. Usługi zlecane będą wg zaistniałych bieżących potrzeb - zależnych od warunków na drogach Zakres Prac -ZUD - odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach . Orientacyjny okres wykonania do 31-marca-2010r. z możliwością ich późniejszego zakończenia. Zamówienie obejmuje 2 Zadania , które składają się z 8 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz.1655 z póź.zm) 5.Posiadają lub dysponują odpowiednim w pełni sprawnym sprzętem i nośnikami dostosowanymi do zamontowania powierzonego przez zamawiającego sprzętu ZUD piaskarki, pługi / przez dzierżawę , wynajm , umowę kupna lub inny sposób / . a/JAKO NOŚNIK DLA SPRZĘTU ZUD , wymagane są samochody ciężarowe o masie całkowitej nie mniej niż 10 ton .Nośnik winien być przystosowany do zamontowania piaskarkę , pług oraz do pracy przy zwalczaniu skutków zimy / odgarnianiu śniegu, zwalczania śliskości / lub posiadać jednostki transportowe z własnym wyposażeniem sprzętowym tj. w piaskarki , pługi . 6.Zapewnić minimum zestaw 5- nośników pod zamontowanie sprzętu , lub posiadać nośniki z własnym sprzętem do prowadzenia akcji ZUD oraz ładowarkę - 1 szt. do załadunku materiałów uszarstniających. 7.Posiadać doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług objętych zamówieniem co najmniej 1- jeden sezon zimowy w okresie: 2006/2007 , 2007/2008 , 2008/2009 rok. 8.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej odpowiedzialności cywilnej dla skutków wynikłych z zakresu świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Przedłoży dokumenty potwierdzające wykonanie usług objętych zamówieniem co najmniej 1sezon zimowy w okresie: 2006/2007 , 2007/2008 , 2008/2009 i , że wykonane zostały z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Załączy wykaz jednostek transportowo-sprzętowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Złoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru - ZAŁ. NR 1. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt 4 składa dokument lub dokumenty , zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn 19-05-2006r w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605) . albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach