Przetargi.pl
Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli.

NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Cicha 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8315788 , fax. 074 8313731
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
    ul. Cicha 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8315788, fax. 074 8313731
    REGON: 02068096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli. Przedmiot zamówienia w okresie realizacji będzie obejmował: 1.Dostawa tlenu medycznego wg normy PN-C-84910/97, oraz innych gazów wraz z transportem (załadunkiem i rozładunkiem) w ilości: zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Deklarowane ilości mogą ulec zmianie. 2.Dostawa do tlenowni szpitala w: - Dzierżoniowie ul. Cicha 1 - 2 x w tygodniu - Bielawie ul. Piastowska 7 - 1 x w tygodniu 3.Butle do gazów mają spełniać aktualne Normy Polskie. 4.Dostawa realizowana będzie na zasadzie: przy dostawie, jednoczesna wymiana butli pustych na pełne. 5.Transport: koszt transportu ponosi Zamawiajacy. 6.Wszystkie dostarczane butle z tlenem będą: - dopuszczone do eksploatacji przez właściwą jednostkę dozoru technicznego przez okres trwania umowy. - miały sprawne wyposażenie. - trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący ich właściciela. 7.Dostawy sukcesywnie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, 8.Termin dostawy zgodnie z harmonogramem, zamówienia składane telefoniczne przez osoby do tego upoważnione. Zamówienia dostarczane będą w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9.Zamówienia pilne będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia telefoniczne przez osoby do tego upoważnione. Zamówienia pilne dostarczane będą w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen netto przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 11.Zamawiający ma prawo do zgłaszania reklamacji w niedoborach ilościowych i wadach jakościowych w terminie do 7 dni roboczych od dnia dostawy (odbioru).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241115000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a.Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 400,00 PLN b.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach - ­pieniądzu ­- poręczeniach bankowych, - ­pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ­- gwarancjach bankowych (gwarancji bankowa z uwzględnieniem Art.46 ust 4a i 5 ) ­- gwarancjach ubezpieczeniowych ­- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). c.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego. Bank NORDEA nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 d.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, pieniężnego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają określone warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach a- d na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. W przypadku nie złożenia przez któregokolwiek Wykonawcę wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożone dokumenty zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. (na zasadach określonych w art. 26 ustawy Pzp. chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki; A.formularz oferty- załącznik nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę oraz załącznik nr 2 do SIWZ (tabelka wg załączonego druku - wzór) B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a.aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c.oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d.oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ f.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy-zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ g.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonywania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)- zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ C.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do każdego produktu, wyrobu medycznego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a.Oświadczenie o treści: Oświadczamy, że oferowane gazy medyczne będące produktami leczniczymi posiadają wpis do Rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej natomiast pozostałe oferowane gazy posiadają wszystkie wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające je do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej oraz, że w/w dokumenty zostaną Zamawiającemu przedstawione na każde żądanie. D.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. E.Dokument potwierdzający wniesienie wadium G.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8) B SIWZ pkt b - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach