Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2015/2016

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 91 700 , fax. 18 26 91 719
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
    Rynek 1 1
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 91 700, fax. 18 26 91 719
    REGON: 00052399100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, placów i chodników na terenie Miasta - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach, zgodnie z załącznikami nr 1, 2,5 oraz pozimowe sprzątanie dróg wymienionych w załączniku nr 3, a w sytuacji kryzysowej także wykonanie w/w usług na drogach wskazanych przez Zamawiającego. W zależności od warunków atmosferycznych - rozpoczęcie i zakończenie akcji czynnej, na operatywne (telefon, fax inny skuteczny sposób powiadamiania) zlecenie Zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie materiałów sypkich, służących do posypywania nawierzchni dróg i chodników w okresie zimy, składowanych w wyznaczonych miejscach -załącznik nr 4. Ilość materiału sypkiego będzie dostosowana do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Przewidywana ilość materiału sypkiego - 100 ton. W zakres usługi wchodzi również usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem z placów gminnych, parkingów, placów manewrowych, chodników i poboczy. W tym przypadku usługa sprzętowa odbywać się będzie na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce składowania śniegu. Na wykonawcy spoczywa obowiązek: - utrzymania bezpiecznej przejezdności dróg przez 24 godziny na dobę, ze szczególnym uwzględnieniem godzin od godziny 4.00 do 10.00 i od godziny 13.00 do 19.00. Wykonawca zobowiązany jest nie dopuścić do powstania kolein na drogach, a w sytuacji kryzysowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu koleiny usunąć. - utrzymania właściwego stanu nawierzchni placów obejmujących Strefę Płatnego Parkowania- załącznik nr 5- z uwzględnieniem godzin funkcjonowania strefy tj.8.00-18.00 przy podejmowaniu działań związanych z prowadzeniem akcji. Należy stosować środki chemiczne i niechemiczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. (Dz.U.230 poz.1960 z 2005) w celu zapobiegania tworzeniu się oblodzenia. Wykonawca zobowiązuję się do pozimowego posprzątania dróg wykazanych w załączniku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, zalegający przy krawężnikach i na chodnikach, mostach materiał uszorstniający musi być uprzątnięty. Zatkane kratki ściekowe oraz przykanaliki muszą być oczyszczone. Zamawiający zaleca szczegółowe zapoznanie się w terenie z warunkami wykonania zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zakres świadczonych usług może być uściślony przez zamawiającego do jego potrzeb z uwzględnieniem warunków terenowo - pogodowych i możliwości finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2015-10-28 o godz. 9.30 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2015-11-26 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy, na nr rachunku bankowego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024; b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) w kasie zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, Rynek 1, pok. nr 3. Wadium należy wnieść z adnotacją: wadium - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2015/2016 - RGK.G.271.1.2.2015 Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie (dotyczy form określonych w punktach b-e) lub na koncie zamawiającego (farma określona w punkcie a) muszą znaleźć się wyżej wymienione formy wadium. 2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji dodatkowych zleceń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach