Przetargi.pl
Usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni wokół nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec Znak sprawy S-2710-3 2012

PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230 03 176 , fax. 032 332 63 47
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
    ul. Leśna 4 4
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 032 230 03 176, fax. 032 332 63 47
    REGON: 27253652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni wokół nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec Znak sprawy S-2710-3 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest: Wykonanie usług związanych z zagospodarowaniem terenów zieleni wokół nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec, na działce nr 175/1 będącej własnością inwestora - zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez An Archi Group s.c., ul. Chorzowska 64, 44-100 Gliwice, zatwierdzony projekt budowlany i pozwolenie na budowę, decyzja nr 992/09 zn. spr. WAB.7351 - RU-108/09 z dnia 4.12.2009 r. po uwzględnieniu korekt w zakresie rzeczowym dokonanych przez zamawiającego, część D niniejszej siwz. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Zamówienie obejmuje: - nasadzenie drzew i krzewów zgodnie z planem nasadzeń, wynikającym z dokumentacji projektowej (Etap I Klomby na dziedzińcu, Etap II Nasadzenia wokół budynków) - oznaczenie nasadzeń trwałymi tabliczkami informacyjnymi zawierającymi nazwę w języku łacińskim i polskim - pielęgnacja nasadzeń w okresie jednego roku od dokonania nasadzeń i odbioru końcowego. 2.2. Inne uwarunkowania realizacji: 1) Wykonawca niniejszego zamówienia będzie zobowiązany do skoordynowania harmonogramu prac z harmonogramem Wykonawcy wykonującego już prace związane z budową segmentu Nr I, II, III i IV, do którego obowiązków należy ukształtowanie terenu i założenie trawnika. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania podlicznika wody. 2.3. Uwagi dodatkowe: - wszystkie nazwy własne i marki handlowe, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zadania zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. - całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP; - celem szczegółowego określenia lokalizacji i głębokości ułożenia uzbrojenia podziemnego przed rozpoczęciem prac należy wykonać wykopy kontrolne - odkrywki ręczne; - wszystkie prace w pobliżu uzbrojenia podziemnego należy wykonać pod nadzorem przedstawiciela lub dysponenta uzbrojenia; - istniejące uzbrojenie w trakcie wykonywania prac należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, Normami Branżowymi oraz wymaganiami podanymi w uzgodnieniach oraz nadzorze; - w przypadku odkrycia niezidentyfikowanego uzbrojenia podziemnego należy wykop zabezpieczyć wraz z uzbrojeniem podziemnym i zawiadomić inwestora i użytkownika; Prace należy prowadzić zgodnie z : - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz.401). - pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem autorskim oraz przedstawiciela lub dysponenta istniejących sieci pod i nadziemnych. - Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr.62, poz.628 z późniejszymi zmianami Dz. U. 2007 Nr39, poz.251). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 ). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 134, poz. 1140). - Decyzją o uwarunkowaniach środowiskowych znak ROŚiRL -7624/14/08 wydana dnia 13.11.2008r. 2.4. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, które należy uwzględnić w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: - Opłat za ewentualne nadzory branżowe. -Dokonania geodezyjnego wytyczenia w terenie oraz wyznaczenie stałych punktów odniesienia. -Zlecenia ewentualnych nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, -Odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, -Robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb prowadzonych prac ogrodniczych doprowadzenie wody, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). 2.6. Szczególne obowiązki wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: 1) Rozpoznanie miejsca realizacji zamówienia. Niniejsze zamówienie jest częścią będącego w trakcie realizacji zadania związanego z budową nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec gdzie w toku są prace związane z budową segmentów Nr I, II, III i IV i zamknie całość zadania. 2) Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: - Zamawiający nie przewiduje zaliczkowania materiałów i robót. 2) Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie dokumentacją projektową i na podstawie warunków niniejszego przetargu, z materiałów nowych w I gatunku, (do wykonania zamówienia zostanie użyty materiał sadzeniowy I klasy, kora sosnowa grubo mielona, paliki toczone ? 7,00 cm dł. 250 cm) - Usługi winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. - Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdego uzupełnienia do niej wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. 3) Transport i składowanie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 roku (Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.), w tym: - przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, - ponosi koszty z tytułu jw. - na wniosek zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji, oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/wym. ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 4) Zastosowane materiały i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się wynikające z art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca udziela co najmniej 3 lata gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem opracowana przez An Archi Group s.c., ul. Chorzowska 64, 44-100 Gliwice, w zakresie wynikającym z niniejszej siwz stanowiące część D niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 000 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego BS Gliwice 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003 - z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni wokół nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec znak sprawy S-2710-3 2012. 2. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w sekretariacie zamawiającego: Nadleśnictwo Rudziniec, 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 4, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wnoszona przez wykonawcę ubezpieczeniowa lub bankowa gwarancja zapłaty wadium musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz być płatna na pierwsze żądanie zamawiającego bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków poza oświadczeniem zamawiającego, iż wystąpiła którakolwiek z okoliczności określonych w pkt. 5 i 6. Zamawiający w szczególności nie dopuszcza możliwości pośrednictwa banku, który miałby poświadczać podpisy 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.6. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach