Przetargi.pl
Wykonanie ukształtowania terenów zielonych, cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew, wykonanie altany ogrodowej oraz wykonanie zieleni zewnętrznej wraz z systemem nawodnienia otoczenia willi z początku XX w. położonej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 29.

Katowicka SSE S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2510736 , fax. 032 2513766
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowicka SSE S.A.
    ul. Wojewódzka 42 42
    40-026 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2510736, fax. 032 2513766
    REGON: 27307352700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksse.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ukształtowania terenów zielonych, cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew, wykonanie altany ogrodowej oraz wykonanie zieleni zewnętrznej wraz z systemem nawodnienia otoczenia willi z początku XX w. położonej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 29.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ukształtowania terenów zielonych, cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew, wykonania zgodnie z koncepcją altany ogrodowej oraz wykonania zgodnie z projektem zieleni zewnętrznej wraz z systemem nawodnienia otoczenia willi z początku XX w. położonej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 29. Aktualnie na tym terenie prowadzona jest inwestycja polegająca na przebudowie i rozbudowie na cele biurowo - usługowe istniejącego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Etap I -ukształtowanie i niwelację terenu od zachodniej, południowej i wschodniej części nieruchomości oraz ukształtowanie istniejących skarp. -przygotowaniu podłoża polegającego m.in. na: chemicznym zwalczeniu chwastów i obumarłych roślin, usunięcie warstwy wyjałowionego humusu, oczyszczenie z zanieczyszczeń pozostałych po pracach budowlanych, wymianę gruntu zgodną z projektem, przekopanie i użyźnienie gruntu, nawiezienie ziemi urodzajnej, zastosowanie nawozów mineralnych -założenie trawników. Przewiduje się wykonanie około 1200 m2 trawników dywanowych. Podaną powierzchnię należy traktować, jako orientacyjną. Należy zweryfikować podaną powierzchnię. -wykonaniu nasadzeń zgodnie z załączoną listą roślin stanowiącą załącznik A1 i projektem zieleni a. Przewiduje się wykonanie nasadzeń 65 egzemplarzy drzew i dojrzałych krzewów oraz około 242 m żywopłotu z klonu polnego; krzewów okrywowych; kompozycji traw, bylin i bylin o charakterze okrywowym.. -cięcia pielęgnacyjne i redukcyjne koron istniejących drzew załącznikiem A4 -wykonanie altany ogrodowej zgodnie z koncepcją będącą załącznikiem A5. -wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu warsztatowego altany ogrodowej na podstawie koncepcji. Należy uwzględnić koszty oświetlenia wewnętrznego altany ogrodowej - wykonaniu instalacji nawadniającej zgodnie z projektem. Fragmenty instalacji nawadniającej, która przebiega w miejscach, które będą zakryte nawierzchnią utwardzoną, parking, należy wykonać w pierwszej kolejności. Wykonawca musi wejść w porozumienie z Wykonawcą aktualnie wykonywanych prac budowlanych na tej nieruchomości, w celu wykonania powyższych instalacji, przed wykończeniem nawierzchni utwardzonych. Etap II wykonie nasadzeń zastępczych (kompensacyjnych) 9 drzew zgodnie z pkt. 6 decyzji nr SR-1347/2015 z dnia 29/12/2015 r. załącznik A2. Nasadzenia 9 drzew opisane w decyzji w punkcie 6 będą wykonane, jako niezależne nasadzenia na sąsiedniej działce nr 285 będącej własnością Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Gliwicach. Lista drzew do nasadzenia stanowi załącznik A3. Nasadzenia będą wykonane w terminie 45 dni od wezwania do jego wykonania przez Zamawiającego i zgodnie decyzją, muszą być wykonane nie później niż do 29 grudnia 2018 r. Dotyczy Etapu I i II Utrzymanie trawnika - w zakresie pielęgnacji trawników, wykonawcę obowiązuje wykonanie 6 pierwszych koszeń co 7-10 dni. Zamawiający oczekuje 3 letniego gwarancyjnego okresu pielęgnacji drzew i krzewów. W tym czasie niezbędna jest systematyczna kontrola wilgotności podłoża, żywotności drzew i krzewów, stabilności drzew. W sezonie wegetacyjnym (marzec - październik) należy co najmniej raz w tygodniu kontrolować wilgotność podłoża, w razie konieczności podlać rośliny. Termin gwarancji wynika z decyzji nr SR-1347/2015 z dnia 29/12/2015 r. będącej załącznikiem A2. UWAGA: Wszelkie prace ziemne prowadzone w obrębie koron istniejących drzew, powinny być prowadzone ręcznie, tak, aby unikać uszkodzenia korzeni drzew. Nie dopuszcza się poruszania się ciężkiego sprzętu (koparki, samochody dostawcze i ciężarowe, ciągniki rolnicze i inny sprzęt zmechanizowany) w obrębie rzutu koron drzew istniejących. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą następujące elementy, znajdujące się w dokumentacji projektowej zieleni: wycinka drzew i krzewów oraz fundamenty altany ogrodowej Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy i informacyjny i mogą nie zawierać całości robót wynikających z dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 196 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. 09 1910 1048 2501 9911 2936 0001 Zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - Przetarg Gliwice Rybnicka 29, za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego; -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - ul. Wojewódzka 42, 40-026 Katowice w Sekretariacie (I piętro w godzinach 8:30-15:30), w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA - z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. -Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. -Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. -Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. -Zamawiający dokona zwrotu kwoty wadium w oparciu o przepisy określone w art. 46 Pzp. -W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania robót dla Etapu I
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksse.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach