Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Poznań, Rejon Dróg Wojewódzkich w Szamotułach ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Powstańców Wielkopolskich 75
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921376 , fax. 061 2921641
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Poznań, Rejon Dróg Wojewódzkich w Szamotułach
ul. Powstańców Wielkopolskich 75 75
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921376, fax. 061 2921641
REGON: 63128080900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach budynku administracyjno-socjalnego w Międzychodzie oraz usługi dozorowania obiektu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi związane z utrzymaniem czystości przy pomocy własnego sprzętu w pomieszczeniach biurowych i socjalnych budynku administracyjnego w Międzychodzie, ul. Wigury 12 oraz usługi związane z dozorowaniem obiektu po godzinach pracy, w soboty, niedziele i święta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 Ustawy. Wymagania okreslone w pkt.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunkó określonych wyżej Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1,2 i spełnia warunki określone a wrt.22.1. Ustawy oraz art. 44. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymienione w pkt. 1) i 2) dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zwierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2016-03-04 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach PSP w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1
Dodano: 2016-01-18 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-12-29 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach Biur Powiatowych na terenie woj. wielkopolskiego oraz Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Dodano: 2015-10-12 - Usługa polegającą na utrzymaniu czystości w następujących budynkach użyteczności publicznej: Część nr 1: siedzibie Urzędu Miejskiego w Kościanie, Al. Kościuszki 22, Część nr 2: Domu Organizacji Społecznych, ul. Wały Żegockiego 2 , budynku Ratusza, Rynek 1 Część nr 3: budynkach położonych przy ul. Bernardyńskiej 2. Część nr 4: pomieszczeniach dworca kolejowego ul. Dworcowa 1
Dodano: 2015-09-24 - Kompleksowe sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Dodano: 2015-02-19 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-02-05 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2014-10-17 - Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie
Dodano: 2014-10-16