Przetargi.pl
Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Popów

Gmina Popów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-110 Zawady, Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 70 67
  • Data zamieszczenia: 2020-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Popów
    Częstochowska 6
    42-110 Zawady, woj. śląskie
    tel. 34 317 70 67
    REGON: 15139836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminapopow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Popów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno –wypoczynkowe zlokalizowanych na terenie Gminy Popów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK); 2) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w: worki oraz pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz worki i pojemniki do zbierania odpadów selektywnie zebranych (segregowanych); 3) przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub korzystał z pracy osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, przy czym wymóg ten dotyczy następujących osób wykonujących czynności faktyczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: - kierowców pojazdów, - osób zajmujących się załadunkiem/rozładunkiem odpadów komunalnych. 2.1. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie realizowane w następujący sposób: 1) na etapie oferowania – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 2 - Formularza ofertowego do SIWZ; 2) na etapie po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót – Wykonawca w terminie 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, tj. oświadczenia osób wykonujących ww. czynności, potwierdzające, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nieobejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia nw. kar umownych; 3) na etapie realizacji umowy – Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i formy zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ z oświadczeniami zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę. W przypadku wątpliwości co do charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane powyżej, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia tego faktu do Państwowej Inspekcji Pracy. 2.2. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 2.3. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji i/lub dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 niniejszego rozdziału SIWZ Wykonawca zapłaci każdorazowo karę w wysokości 200 zł. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. 2.4. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudnienia osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych w terminie do: 24.09.2020 roku, do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądza, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym, nr 94 8259 0004 2000 0000 0013 0007, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na: „Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Popów, znak sprawy: ZP.271.05.2020”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Jeżeli wadium wniesione zostało w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 należy załączyć do składanej oferty, bądź też złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert załączając ich kopie do składanej oferty. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, zamawiający ma podstawy do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 UPZP. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, wskazanych w treści art. 46 ust. 4a i 5 UPZP. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a) posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej (prowadzonego przez Wójta Gminy Popów) w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Popów, b) posiada wpis w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i ma nadany indywidualny nr rejestrowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu z postępowania; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy UPZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach