Przetargi.pl
Usługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Małomice

Gmina Małomice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-320 Małomice, Plac Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3769027 , fax. 068 3769051 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małomice
    Plac Konstytucji 3 Maja 1 1
    67-320 Małomice, woj. lubuskie
    tel. 068 3769027, fax. 068 3769051 w. 12
    REGON: 00052877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Małomice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z odbiorem, zagospodarowaniem, transportem i przekazaniem do odpowiednich instalacji odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz prowadzenie punku selektywnej zbiórki odpadów - dla terenu gminy. Przedmiot umowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Małomice. 1. Odpady komunalne, do odbioru pogrupowane są następująco : 1.1 Odpady komunalne zmieszane 1.2 Odpady segregowane papier i opakowania z papieru, tektury, szkło i opakowania ze szkła, plastik i opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe. 1.3 Pozostałe odpady : wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia, odpady ulegające biodegradacji, metale i opakowania z metali, odpady budowlane i rozbiórkowe. 1.4 Kody poszczególnych odpadów wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów: Papier, tektura - 20 01 01, 15 01 01, Opakowania z tworzyw sztucznych - 15 01 02, Metale - 20 01 40, 15 01 04, Tworzywa sztuczne - 20 01 39, Szkło - 20 01 02, Opakowania ze szkła - 15 01 07 Opakowania wielomateriałowe - 15 01 05, Odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone - 20 02 01, 20 02 03 Przeterminowane leki i chemikalia - 20 01 31, 20 01 32, 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, Zużyte baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 16 02 13, 16 02 11, 16 02 14, Odpady wielkogabarytowe - 20 03 07, Odpady budowlane i rozbiórkowe 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 81,17 01 82 Zużyte opony 16 01 03, Zmieszane odpady komunalne, tzw. mokre - 20 03 01 oraz pozostałości z sortowania przeznaczone do składowania. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych: podlegających selektywnej zbiórce : do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania: do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wg regionu gospodarki odpadami komunalnymi. Częstotliwość wywozu odpadów z nieruchomości; zgodnie z uzgodnionym harmonogramem odbioru : - segregowane i zmieszane z terenu osiedla przy ul. Żeromskiego - 4 razy w miesiącu, w odstępach 7 dniowych +9(1 dzień, - segregowane z pozostałego terenu gminy - co najmniej 1 raz w miesiącu, w odstępach 30 dniowych +(- 2 dni, - zmieszane z pozostałego terenu gminy - co najmniej 2 razy w miesiącu, w odstępach 14 dniowych +(- 2 dni. b) wyposażenie osiedla przy ul. Żeromskiego w odpowiednie kontenery na odpady komunalne nie segregowane oraz w 2 gniazda, tzn. 2 zestawy składające się z 3 pojemników pojemności ok. 1100 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 30.06.2013 r. W okresie trwania umowy pojemniki te będą nadal własnością Wykonawcy, toteż obowiązek naprawy, mycia i dezynfekcji dostarczonych pojemników spoczywać będzie na Wykonawcy. c) wyposażenie pozostałych obsługiwanych nieruchomości w zestawy jednorazowych worków foliowych o pojemności ok.120 litrów, oznaczonych nazwą firmy i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; odpowiednio opisanych dla szkła, papieru i plastiku w 3 kolorach zgodnych z wymogami unijnymi w terminie do 30.06.2013 r. Na workach musi być także nadruk informujący jakie rodzaje odpadów w danej grupie segregować do danego worka. Ilość worków planowanych do dostarczenia to 1 zestaw (3 szt.) miesięcznie dla każdej nieruchomości jednorodzinnej i dla każdego lokalu w zabudowie wielorodzinnej, z wyłączeniem osiedla (patrz ppkt a). Zamawiający zastrzega sobie prawo wstępnej akceptacji próbnego zestawu worków pod kątem treści opisów i gęstości/gramatury folii z której będą wykonane. Obowiązek zaopatrzenia w(w nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane i pozostałe po segregacji odpady komunalne a także mycie i dezynfekcja tych pojemników spoczywa na właścicielach nieruchomości. d) Organizacja, wyposażenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy teren ogrodzony, utwardzony i oświetlony o odpowiedniej powierzchni, zlokalizowany w miejscowości Małomice, przy ul. Piastowskiej 19, będący własnością Zamawiającego z przeznaczeniem na zorganizowanie punktu selektywnej zbiórki odpadów. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń, zezwoleń, decyzji na zorganizowanie, otwarcie i prowadzenie punktu. Wymagany termin uruchomienia punktu 01.07.2013 r. Wykonawca winien zorganizować funkcjonowanie punktu w godzinach zapewniający łatwy i ciągły dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy tj : w dni powszednie, w godz. od 10.00 do 17.00 oraz w soboty w godz. od 9.00 do 14.00 Punkt należy wyposażyć w niezbędną ilość pojemników i kontenerów umożliwiającą prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczanych do niego odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa. Kontenery i pojemniki w które Wykonawca wyposaży punkt stanowić będą własność wykonawcy i zostaną zabrane po wygaśnięciu umowy. W Punkcie zbierane będą następujące rodzaje odpadów : wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, metale i opakowania z metali. odpady budowlane i rozbiórkowe odpady zbierane selektywnie (papier, metal, szkło i opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne), Wykonawca będzie zobowiązany również do zorganizowania 2 razy w każdym roku kalendarzowym (kwiecień i październik) do zorganizowania zbiórki w(w odpadów na terenie wiejskim. Miejsce i datę zbiórki będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium. 8.2. Wadium w wysokości 20 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005 i przechowuje się na tym rachunku. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później niż do dnia 04.06.2013 r, tzn. do końca dnia poprzedzającego dzień składania i otwarcia ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 8.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być skutecznie dostarczony do siedziby Zamawiającego (odrębnie poza ofertą) najpóźniej przed terminem składania ofert; tj do godz. 11.30 w dniu 05.06.2013 r. Dokument winien być złożony w oryginale, w sekretariacie UM Małomice i potwierdzony pieczątką wpływu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach