Przetargi.pl
Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019

Gmina Lisewo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-230 Lisewo, ul. Chełmińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6768614 , fax. 56 6768614 wew. 32
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisewo
    ul. Chełmińska 2
    86-230 Lisewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6768614, fax. 56 6768614 wew. 32
    REGON: 871118514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lisewo.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Lisewo, w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: 1) Zadanie I Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Kornatowo, Strucfoń, Lipienek, Drzonowo, Lisewo - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – ca 35 km. 2) Zadanie II Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Mgoszcz , Malankowo, Chrusty, Lisewo- część miejscowości położona na północ od drogi 548, Pniewite – od linii kolejowej do granicy z miejscowościami Lisewo i Malankowo. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – ca 30 km 3) Zadanie III Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Pniewite, Krajęcin, Piątkowo, Linowiec, Wierzbowo, Krusin – część miejscowości położona na północ od drogi 548, Kamlarki część miejscowości położona na północ od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – ca 35 km. 4) Zadanie IV Usługi zimowego utrzymania dróg polegające na ich odśnieżaniu na terenie następujących miejscowości : Tytlewo Bartlewo Błachta, Krusin – część miejscowości położona na południe od drogi 548, Kamlarki - część miejscowości położona na południe od drogi 548. Orientacyjna długość dróg gminnych do odśnieżenia – ca 21 km 2. Wykonanie usług następować będzie wyłącznie na wezwanie zamawiającego. Wezwanie wykonawcy może nastąpić w godzinach pomiędzy 5:00 a 22:00 każdego dnia tygodnia. Zakres i miejsce wykonywania usług oraz rodzaj zastosowanego osprzętu odśnieżającego określi upoważniony przez Wójta Gminy pracownik Urzędu Gminy w Lisewie. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych raportów pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy potwierdzonych podpisem sołtysa wsi lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Lisewie. 3. Czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego nastąpi w czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadeklarowany czas przystąpienia do pracy sprzętu w miejscu wykonywania usługi od chwili otrzymania wezwania od zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 1) Zapewnienia całodobowej łączności z zamawiającym za pomocą telefonu komórkowego. 2) Wyposażenia każdą jednostkę sprzętową w sprawny telefon komórkowy i ponoszenia z tego tytułu opłaty. 3) Powiadomienia każdorazowo zamawiającego o godzinie rozpoczęcia i zakończenia usługi, o wszelkich przerwach w świadczeniu usług spowodowanych awarią sprzętu. 4) Prowadzenia dziennika pracy sprzętu zgodnie z Kartą Pracy otrzymaną od zamawiającego, potwierdzoną przez sołtysa wsi lub pracownika zamawiającego. 5) Wykonywania przedmiotu zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie dopuszczonymi do ruchu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem oraz posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC. 6) W przypadku awarii sprzętu przewidzianego do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy, o tej samej mocy, niezwłocznie informując o tym zamawiającego. 7) Wyposażenia każdej jednostki sprzętowej w lampę błyskową ostrzegawczą, koloru pomarańczowego. 8) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o osoby mające stosowne uprawnienia i przeszkolone w zakresie BHP. 9) Świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością zgodnie z najlepszą wiedzą i umiejętnościami, w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla innych użytkowników drogi. 10) Ponoszenia całkowitej odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie wykonawcy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia wobec zamawiającego i osób trzecich. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na części – LICZBA CZĘŚCI – 4. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 6. Zamawiający wymaga od wykonawcy z którym podpisze umowę posiadania na czas realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania polisy ubezpieczenia świadczonej usługi od zdarzeń losowych. Warunki jakie powinno spełniać ubezpieczenie określone zostały przez zamawiającego w § 4 Wzoru umowy (załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Cz. VII pkt 3 ppkt 1) specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Cz. VII pkt 6 ppkt 1) specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach