Przetargi.pl
Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie.

Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4902902 , fax. 022 8302222
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
    ul. Chałubińskiego 4 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4902902, fax. 022 8302222
    REGON: 01723168600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Przedmiotem zamówienia jest: a)wykonywanie usług kompleksowego zarządzania nieruchomościami będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego, polegających na zarządzaniu nieruchomościami oraz świadczeniu usług utrzymania czystości i zieleni na terenie nieruchomości: w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu, z zachowaniem wszelkich kryteriów racjonalności, efektywności i ekonomiki podejmowanych w tym zakresie działań - część I, II, III, IV, V; b)wykonywanie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie: na ul. Chałubińskiego 8 i na ul. Królewskiej 27 oraz w Kielcach, w Łodzi i w Olsztynie - część VI, VII, VIII, IX, X. Środki czystości i środki higieniczne tj. ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie, płyny do mycia, czyszczenia, kostki WC itp. Wykonawca kupuje na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł) Część II - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł) Część III - 600,00 zł (słownie: sześćset zł) Część IV - 500, 00 zł (słownie: pięćset zł) Część V - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część VI - 700,00 zł (słownie: siedemset zł) Część VII - 300,00 zł (słownie: trzysta zł) Wykonawca wnosi wadium: a)w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: CITIBANK HANDLOWY w Warszawie ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku 32 1030 1061 0000 0000 5381 2058 zaznaczając w tytule Wadium - Usługi zarządzania nieruchomościami (wraz z usługami porządkowymi) w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu będącymi własnością Transportowego Dozoru Technicznego oraz na usługi porządkowe w pomieszczeniach wynajmowanych przez Transportowy Dozór Techniczny w Warszawie, Kielcach, Łodzi i Olsztynie. Znak sprawy: ZP 15/2009, Część lub z jednej poniżej podanych form: b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmian.). Wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej winno być wystawione na druku wystawcy. Gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać elementy: nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres), określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, sformułowanie zobowiązania banku lub instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Gwarancja musi także zawierać zapisy: odnośnie czasu trwania; zasad wygaśnięcia. Jeżeli przedstawiona gwarancja dotyczy Polisy ubezpieczeniowej nr do gwarancji należy dołączyć Polisę, której nr jest podany w gwarancji. 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty, akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania z ofertą; b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c)unieważnieniu postępowania o udzieleniu niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 6 lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Informacje dotyczące szczegółowych warunków udziału w postępowaniu: 2.1Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części I, II, III, IV, V musi spełniać następujące warunki: a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonywał (lub wykonuje), co najmniej 2 usługi (o czasie trwania usługi min. 12 miesięcy dla jednego odbiorcy) polegające na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 500 m?; b)dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomościami nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm.); c)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz. U. Nr 207 poz. 2114). 2.2Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części VI i VII musi spełniać następujące warunki: a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonywał (lub wykonuje), co najmniej 2 usługi (o czasie trwania usługi min. 6 miesięcy dla jednego odbiorcy) polegające na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni co najmniej 400 m?; b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawcy, jeszcze przed złożeniem ofert, dokonali wizji nieruchomości i znajdującego się na niej budynku/pomieszczeń wynajmowanych biur. Termin wizyty należy uzgodnić wcześniej z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ; b)ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które musi być załączone do oferty - oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. a)przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie; b)Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 7.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 8.W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę w druku oferty. 9.Wymagania w zakresie podwykonawców: a)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; b)wskazani przez Wykonawcę podwykonawcy muszą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zleconej części przedmiotu umowy; c)powierzenie w trakcie trwania umowy innych niż wskazane w ofercie prac podwykonawcy musi być uzasadnione przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego; d)Wykonawca podpisując umowę o podzlecenie z podwykonawcą zaakceptowanym przez Zamawiającego (na podstawie dostarczonych Zamawiającemu dokumentów), powinien zażądać od niego przyjęcia, bez zastrzeżeń warunków wykonania przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego; e)za działania podwykonawców, w ramach realizacji zlecenia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dla wszystkich Wykonawców; b)dokumentu stwierdzającego posiadanie licencji zarządcy nieruchomości nadanej w trybie ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z poźn. zm.) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części I, II, III, IV, V. W/w kopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług (o czasie trwania usługi min. 12 miesięcy dla jednego odbiorcy) zarządzania nieruchomością o powierzchni co najmniej 500 m?. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług z podaniem ich rzędu wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: I, II, III, IV, V; b)wykaz wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług (o czasie trwania usługi min. 6 miesięcy dla jednego odbiorcy) sprzątania pomieszczeń o powierzchni co najmniej 400 m?. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług z podaniem ich rzędu wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: VI, VII. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: I, II, III, IV, V - zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1, lit. c) niniejszej SIWZ, - dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w części: VI, VII - zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.2, lit. b) niniejszej SIWZ. 4.Wymagane oświadczenia: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożone zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dla wszystkich Wykonawców. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit a niniejszego rozdziału: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie. 5.1Dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i b niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach