Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
al. Jana Pawła II 13
00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundusz celowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi zapewnienia wsparcia zarówno merytorycznego jak i technicznego z zakresu IT dla wszystkich pracowników zatrudnionych w Oddziałach PFRON - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz 16 terenowych jednostek organizacyjnych (Oddziałów) PFRON usług merytorycznego oraz technicznego wsparcia pracowników w zakresie obsługi rozwiązań teleinformatycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji usługi zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ „Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego”. 3. Wykaz lokalizacji 16 Oddziałów PFRON stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Adresy Oddziałów PFRON mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w ramach wskazanych w załączniku miast. 4. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji powyższego zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace związane z organizacją pracy osób świadczących usługi wsparcia merytorycznego i technicznego pracowników Wykonawcy w zakresie obsługi rozwiązań teleinformatycznych, w szczególności: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od pracowników Oddziałów PFRON, - rejestracja wszystkich zgłoszeń w elektronicznym systemie zgłoszeń do obsługi Serwisu HelpDesk`u, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zatrudnienie w/w osób musi trwać przez cały okres realizacji prac wymienionych powyżej. Zakres obowiązków osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę musi wynikać z zakresu czynności wykonywanych przez te osoby w trakcie realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji wymienionych czynności zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie na umowę o pracę wyżej wymienionych osób (np. kopie umów o pracę, oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności). Dla skutecznej weryfikacji może być wymagane udostępnienie danych w następującym zakresie: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia przedmiotowej dokumentacji Zamawiającemu w ciągu 4 dni od wezwania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia w wysokości do 30% wartości całości zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb.IV. Termin realizacji zamówienia. Usługi zapewnienia wsparcia zarówno merytorycznego jak i technicznego z zakresu IT świadczone będą od dnia zawarcia Umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 Załącznika nr 8 do SIWZ, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 1 ust. 5 Załącznika nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu określenia spełniania warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy oraz przeglądy okresowe urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki ( drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory, komputery).
Dodano: 2024-03-19 - Świadczenie usług serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu ODA (Oracle Database Appliance) wraz ze świadczeniem/zapewnieniem specjalistycznych usług kompleksowego wsparcia
Dodano: 2024-02-21 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2021-03-09 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2021-03-04 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2020-12-31 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2020-12-28 - Serwis sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Serwis urządzeń infrastruktury sieci komputerowej w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2020-10-14 - Serwis urządzeń i oprogramowania IBM
Dodano: 2020-09-04 - Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-23