Przetargi.pl
Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych

AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 WARSZAWA, AL. JANA PAWŁA II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 536 57 08, , fax. 22 860 29 85
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY
    AL. JANA PAWŁA II 70
    00-175 WARSZAWA, woj. mazowieckie
    tel. 22 536 57 08, , fax. 22 860 29 85
    REGON: 010613083
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części, zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „zadaniami”, na które dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę wybranych zadań. - Zadanie nr 1: usługi serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, kontrolerów, monitorów oraz anten; - Zadanie nr 2: usługi serwisu i remontu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 1.Usługami objęty jest sprzęt zlokalizowany w dwóch siedzibach Zamawiającego na terenie Warszawy oraz w Biurach Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Lista wszystkich lokalizacji wraz z dokładnymi adresami znajduje się w Załączniku nr 1 do wzorów umów (stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SIWZ). 2.Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do sprzętu w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego w celu realizacji czynności objętych umową. 3.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy remontach i serwisach części zamiennych: fabrycznie nowych, oryginalnych, nieuszkodzonych i nieużywanych. Wymieniane przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia części zamienne nie mogą być także regenerowane oraz nie mogą pochodzić z demontażu z innego sprzętu. 4. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone i wymienione w trakcie realizacji usług części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu wykonania usługi. 5. Protokół wykonania usługi (będący jednocześnie formularzem zlecenia usługi), powinien zawierać minimum następujące dane: • numer zlecenia; • numer umowy; • nazwę i adres lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie; • nazwę Wykonawcy; • datę zlecenia; • datę wykonania usługi; • typ urządzenia; • numer seryjny urządzenia; • cel zlecenia z ewentualnym opisem awarii/wskazaniem części do wymiany; • diagnostykę serwisową; • listę wymienionych części; • liczbę roboczogodzin świadczenia usług; • podpis Wykonawcy; • podpis osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego. Wzór Protokołu wykonania usługi (będący jednocześnie wzorem Zleceniem usługi) znajduje się w Załączniku nr 3 do wzorów umów, stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SIWZ. 6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby realizujące niniejsze zamówienie w zakresie serwisu i remontów urządzeń objętych niniejszym zamówieniem (w ramach każdego zadania) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Jeżeli czynności, o których mowa wyżej, będą wykonywane osobiście przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą, tzw. samozatrudnienie, to wymóg obowiązku zatrudniania tej osoby na umowę o pracę nie ma zastosowania. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 6. oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SIWZ. 8. Zamawiający ustala następujące wytyczne (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, dotyczące „odległości dojazdu”: a) Zamawiający wyznacza „punkt początkowy” dojazdu, tzn. każdy dojazd do „miejsca zlecenia” będzie liczony od punktu początkowego oraz każdy powrót z „miejsca zlecenia” będzie liczony do punktu początkowego. b) Przez „punkt początkowy” należy rozumieć następującą lokalizację: Rondo Dmowskiego w centrum miasta stołecznego Warszawa. c) Przez „miejsce zlecenia” należy rozumieć lokalizację Zamawiającego, której dotyczy zlecenie. d) Przez „odległość dojazdu” należy rozumieć sumę ilości kilometrów dojazdu oraz powrotu Wykonawcy do i z „miejsca zlecenia”, podaną w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT, w odniesieniu do każdego konkretnego zlecenia usługi, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. e) Odległości dojazdu, wykorzystywane do obliczenia należności w rozliczeniach wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż odległości od punktu początkowego do miejsca zlecenia oraz od miejsca zlecenia do punktu początkowego, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu. f) Odległości pomiędzy punktem początkowym, a poszczególnymi lokalizacjami Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 1 do wzorów umów. g) Odległości wyszczególnione w Załączniku nr 1 do wzorów umów zostały obliczone na podstawie licznika odległości ze strony internetowej www.google.pl/maps/. h) W sytuacji, kiedy przedstawiciel Wykonawcy będzie realizował tego samego dnia zlecenia w więcej niż jednej lokalizacji Zamawiającego (np. w dwóch Biurach Powiatowych położonych w sąsiadujących powiatach), Wykonawca obliczy odległość dojazdu od punktu początkowego do najbliższej lokalizacji objętej tego dnia usługą, zgodnie z odległościami określonymi w Załączniku nr 1 do wzorów umów oraz doliczy odległość lub odległości pomiędzy tymi lokalizacjami, w których realizuje tego dnia zlecenia. Liczba kilometrów powrotu zostanie obliczona od ostatniej lokalizacji, w której Wykonawca wykonywał usługę. Odległości pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami Wykonawca obliczy na podstawie licznika odległości ze strony internetowej www.google.pl/maps/. 9.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy, dotyczące poszczególnych zadań, zostały zawarte we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 6A do SIWZ (Zadanie nr 1) i Załącznik nr 6B do SIWZ (Zadanie nr 2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 i poz. 695), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); 4) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach