Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
- Data zamieszczenia: 2018-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Bolesława Chrobrego 7
02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
REGON: 1081793400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości na nieruchomościach będących w zarządzie ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sprzątanie terenów zielonych i utwardzonych (poza okresem zimowym) 1.1. Zamiatanie i sprzątanie chodników, ciągów pieszych wewnątrz osiedli, jezdni lub jej części, placów zabaw, uliczek osiedlowych, parkingów osiedlowych, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (terenów utwardzonych) – codziennie w dni robocze. 1.2. Sprzątanie terenów zielonych polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu zeschłych liści i odłamanych gałęzi – codziennie w dni robocze. 1.3. Opróżnianie koszy betonowych wraz z wywozem nieczystości – codziennie w dni robocze. 1.4. Wywożenie zebranych odpadków i nieczystości (łącznie z odchodami zwierzęcymi) – codziennie w dni robocze. 1.5. Pielenie i okopywanie drzew i krzewów (łącznie z żywopłotami) – wg potrzeb. 1.6. Okopywanie krawężników przy trawnikach – wg potrzeb. 1.7. Oczyszczanie kratek ściekowych i ich otoczenia z liści, śmieci i śniegu w kwadracie 2m x 2m – wg potrzeb. 2. Sprzątanie terenów utwardzonych w okresie zimowym 2.1. Uprzątnięcia śniegu z ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami najpóźniej 1,5h po rozpoczęciu opadów. 2.2. Usuwania na bieżąco oblodzeń i posypywania piaskiem ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami. 2.3. Niedozwolone jest: a) formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), b) formowanie pryzm śniegu na parkingach gdzie w pobliżu znajdują się pojazdy samochodowe pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, c) stosowanie środków do posypywania innych niż określone w technologii dla poszczególnych terenów, d) nieodpowiednie posypywanie fragmentów przejść dla pieszych, e) zanieczyszczanie zieleni. 3. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych 3.1. Zamiatanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i innych – codziennie w dni robocze. 3.2. Mycie klatki schodowej – dwa razy w tygodniu. 3.3. Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych – 1 raz w tygodniu. 3.4. Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych – 1 raz w miesiącu. 3.5. Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych – 1 raz w tygodniu. 3.6. Mycie lamperii na klatce schodowej – 1 raz w miesiącu. 3.7. Mycie okien na klatce schodowej – 2 razy w roku. 3.8. Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych – 1 raz na kwartał. 3.9. Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych – codziennie w dni robocze. 3.10. Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych – wg potrzeb. 4. Sprzątanie w korytarzach piwnicznych 4.1. Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika – wg potrzeb. 4.2. Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach – 2 razy w miesiącu. 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy 5.1. Usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego. 5.2. Wymiana wypalonych i uszkodzonych żarówek w częściach wspólnych nieruchomości na koszt Wykonawcy. 5.3. Bezzwłoczne zawiadamianie przedstawiciela Zamawiającego o: a) nieterminowym wywozie nieczystości stałych, b) rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego, c) wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów. 5.4. Roznoszenie korespondencji dla mieszkańców oraz wywieszanie w gablotach informacyjnych ogłoszeń otrzymanych od przedstawiciela Zamawiającego. 5.5. Wywieszanie i zdejmowanie flagi w dniach świąt państwowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2. dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-07-10 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2024-07-02 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
Dodano: 2024-06-27 - Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Dodano: 2024-06-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
Dodano: 2024-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-06-07 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-06-04