Przetargi.pl
Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa a znajdującego się na obszarze właściwości Odziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54610 Wrocław, ul. Mińska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60
    54610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa a znajdującego się na obszarze właściwości Odziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 przedmiotem zamówienia jest realizacja usług z zakresu rozdysponowania i utrzymania mienia związanego z gospodarką mieszkaniową, obiektami budowlanymi oraz infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, powiatów: kłodzkiego dzierżoniowskiego, świdnickiego wałbrzyskiego i ząbkowickiego. Zamawiający w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia w przeciągu ostatnich 24 miesięcy wykonał usługi w zakresie gospodarki mieszkaniowej, zarządu i administrowania nieruchomościami, obrotu nieruchomościami, w tym: - min. 50 lustracji nieruchomości (wysypisk śmieci, lokali mieszkalnych, zbiorników na nieczystości, awarii w lokalach oraz budynkach), - przygotowanie min. 20 umów najmu - min. 30 umów nieodpłatnego przekazania lokali mieszkalnych - przygotowanie min. 5 umów sprzedaży w trybie art. 231 k.c. oraz 5 umów sprzedaży lokali mieszkalnych, -przygotowaniu min 10 umów dotyczących zawarcia służebności związanej z przesyłem lub przeniesienia własności za wynagrodzeniem w zakresie urządzeń przesyłowych, - uczestniczenie w min. 20 zebraniach ze wspólnotami mieszkaniowymi, - 20 monitorowań systemów ochrony obiektów, - uczestniczenie w min. 5 oględzinach z udziałem np. Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Nadzoru Budowlanego w zdarzeniach klęsk żywiołowych, kradzieży, włamań, katastrof budowlanych itp., - uczestniczenie w oględzinach min. 15 obiektów zabytkowych celem typowania robót zabezpieczających, - uczestniczenie w oględzinach min. 15 pustostanów celem wykonania deratyzacji , dezynsekcji i porządkowania, - zamawiający szacuję, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie pokonywał ok. 1500 km własnym środkiem transportu, W zasobie objętym przedmiotem zamówienia znajduje się ok. 734 budynków z czego ok 250 mieszkalnych zasiedlonych przez ok 600 najemców w tym: -zasiedlonych wspólnotami mieszkaniowymi – ok. 142 szt. -zasiedlonych bez wspólnot mieszkaniowych ok. 109 szt. - inne budynki nie zasiedlone ok. 483 szt. - ilość ogródków działkowych ok 100szt. w tym ok 75 objętych umowami pozostałe użytkowane bezumownie W ramach usługi wykonywane będą następujące czynności: Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych tj. prowadzenie rejestracji spraw, kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji itp. głównie z zakresu administrowania i zarządzania mieniem niezagospodarowanym. a). W zakresie utrzymania i gospodarowania mieniem związanym z gospodarką mieszkaniową - przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą, nieodpłatnym przekazaniem nieruchomości lokalowych, zawieraniem i przedłużaniem umów najmu oraz zamianą lokali - przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych z zawieraniem umów na dzierżawę ogródków przydomowych, sprawdzaniem prawa przysługiwania dzierżawy ogródków, wydawaniem i odbieraniem ogródków do dzierżawy - przygotowanie dokumentów w celu prowadzenia korespondencji w zakresie zadań związanych z gospodarką mieszkaniową - przygotowywanie dokumentacji do przekazania lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, komórek gospodarczych, budynków gospodarczych, budynków, kontenerów mieszkalnych - uczestnictwo w udostępnianiu lokali do zamiany dla zainteresowanych najemców - przygotowywanie dokumentacji związanej z utrzymaniem porządku i czystości nieruchomości zabudowanych - oględziny lokali i przygotowanie dokumentacji fotograficzno-opisowej lokali; b). W zakresie wspólnot mieszkaniowych - przygotowywanie dokumentów dotyczących wspólnot mieszkaniowych z zebrań i podjętych uchwał - przygotowywania i opracowywanie projektów uchwał wspólnot mieszkaniowych, - przygotowanie danych do rejestru wspólnot mieszkaniowych, - przygotowanie dokumentacji dotyczących wydatków wspólnot mieszkaniowych - przygotowywanie wniosków w sprawie uznania za nieważne uchwał wspólnot mieszkaniowych c). W zakresie kosztów utrzymania nieruchomości związanych z gospodarką mieszkaniową: - dokonywanie odczytów urządzeń pomiarowych dostaw mediów, - przygotowywanie umów na dostawę mediów, - przygotowanie dokumentacji dotyczącej wydatków związanych z dostawa mediów - przygotowywanie deklaracji za gospodarowanie odpadami d). W zakresie likwidacji nielegalnych wysypisk śmieci : - oględziny terenu i sporządzanie dokumentacji fotograficzno-opisowej, - przygotowywanie wniosków na projekty i wykonanie likwidacji wysypisk, - przygotowanie dokumentów dotyczących wydania nieruchomości i odbioru wykonanych prac likwidacji wysypisk śmieci, - przygotowanie danych do zestawienia wysypisk i sposobu ich likwidacji e). W zakresie ochrony obiektów i nieruchomości zabudowanych - zgłaszanie nieprawidłowości w systemie ochrony, - zgłaszanie kradzieży odpowiednim organom, - uczestniczenie w oględzinach z odpowiednimi służbami ( policja, ubezpieczyciel itp.), f). W zakresie wyceny nieruchomości - przygotowywanie wniosków do wyceny, - odnotowywanie wpływu operatów szacunkowych, prowadzenie rejestru, przygotowywanie wniosków do poprawy operatów szacunkowych, przygotowywanie rozliczenia, - współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi , g) przygotowywanie pełnej dokumentacji w sprawach związanych z uzgodnieniem stanów formalnoprawnych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu, h). przygotowywanie sprzedaży nieruchomości w trybie art. 231 K.c., i). przygotowaniu umów dotyczących zawarcia służebności związanej z przesyłem lub przeniesienia własności za wynagrodzeniem w zakresie urządzeń przesyłowych j). sporządzanie wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi. 4.2 Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie od 104 do 144 godzin miesięcznie (kryterium oceny ofert) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował Usługi osobiście lub delegując do prac swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. 4.3 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 70100000-2 – usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70100000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach