Przetargi.pl
Usługi z zakresu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Izby Skarbowej w Poznaniu wykonywanych w miastach - Poznaniu, Koninie i Lesznie oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji BHP.

Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
    ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
    61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Izby Skarbowej w Poznaniu wykonywanych w miastach - Poznaniu, Koninie i Lesznie oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji BHP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy, obejmujące badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Izby Skarbowej w Poznaniu wykonywane w Poznaniu (część A), Koninie (część B) i Lesznie (część C) oraz zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z właściwym dla danej części zamówienia arkuszem kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 3 - 5 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; b) inne dokumenty wymienione poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ; c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą o służbie medycyny pracy z dnia 27 czerwca 1997r. (tj. Dz.U. z 2004r. Nr 123, poz.1317 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. Nr 69, poz.332 ze zm.) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; d) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane powyżej w pkt 2 lit. a) i d) dla każdego Wykonawcy z osobna. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zgodnie z art.26 ust.2b i 2c ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument przedstawiany przez wykonawcę, a wystawiony na podstawie art.26 ust.2b ustawy PZP stanowić będzie załącznik do oferty złożonej przez wykonawcę. 5. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym rejestrze (podpis z pieczęcią lub podpis czytelny). Wyżej wymienione dokumenty, a także dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty (z dopiskiem - za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach