Nadleśnictwo Jabłonna ogłasza przetarg
- Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Wiejska 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7744933 , fax. 022 7744596
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jabłonna
ul. Wiejska 20 20
05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
tel. 022 7744933, fax. 022 7744596
REGON: 01256715700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi z zakresu prac porządkowych i konserwacyjnych oraz obsługi pieca CO w Nadleśnictwie Jabłonna w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie prac porządkowych i konserwacyjnych w budynku biurowym i wokół siedziby biura Nadleśnictwa Jabłonna, w budynku socjalno - administracyjnym i w izbie edukacyjnej w Skierdach oraz obsługa pieca CO w budynku socjalno - administracyjnym w Skierdach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają ogólne warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) usługi o następującym rodzaju i wymiarze: a) dla części zamówienia nr 1 i 3: minimum dwie usługi bezpośrednio związane ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych o powierzchni co najmniej 300m2 oraz wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto łącznie, b) dla części zamówienia nr 2: minimum dwie usługi związane z utrzymaniem terenu wokół biur o wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto łącznie, c) dla części zamówienia nr 4: minimum dwie usługi palenia w piecu CO na drewno typu Holzgas. Wykonane usługi muszą być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek, każdy w zakresie w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 3. Wykażą i udokumentują, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wskazane niżej kwalifikacje: a) dla części zamówienia nr 4: - posiadają uprawnienia do obsługi pieca CO na paliwo stałe o mocy co najmniej 40 kW - minimum jedna osoba; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do formularza oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdej części (pakietu).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku spółki cywilnej zaświadczenia te musza dotyczyć wspólników); 6. wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie), potwierdzających spełnianie warunku wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia (aktualne zaświadczenia o ukończeniu z wynikiem pozytywnym odpowiednich szkoleń) do wykonania zamówienia w zakresie nie mniejszym niż wymagane; 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę ogólnych warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15