Przetargi.pl
usługi z zakresu hodowli lasu w 10 leśnictwach Nadleśnictwa Karnieszewice.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Trawica 8A
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 094 3185227, 3185228
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice
    Trawica 8A 8A
    76-004 Sianów
    tel. 094 3185227, 3185228
    REGON: 33004409700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/karnieszewice/przetargi.php?id=53
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarządzająca mieniem Sk.P.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi z zakresu hodowli lasu w 10 leśnictwach Nadleśnictwa Karnieszewice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    amówienie o wartości poniżej 133 tys. euro podzielone na 10 części ? Część nr 01 - Leśnictwo Koszalin ? Część nr 02 - Leśnictwo Mścice ? Część nr 03 - Leśnictwo Niemica ? Część nr 04 - Leśnictwo Sianów ? Część nr 05 - Leśnictwo Chełmoniewo ? Część nr 06 - Leśnictwo Lejkowo ? Część nr 07 - Leśnictwo Sowinko ? Część nr 08 - Leśnictwo Sieciemin ? Część nr 09 - Leśnictwo Szczeglino ? Część nr 10 - Leśnictwo Węgorzewo Prace z zakresu - Rozdrabnianie gałęzi - Oczyszczanie zrębów i halizn - Wynoszenie i układanie gałęzi - Wyprzedzające przygotowanie gleby pod odnowienia oraz poprawki i uzupełnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku zał. nr 2, b) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 3, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 2); f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); h) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i ludzkim niezbędnym do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/karnieszewice/przetargi.php?id=53
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach