Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2010.

Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół 216
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2653149 , fax. 041 2651429
  • Data zamieszczenia: 2009-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski
    Sudół 216 216
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2653149, fax. 041 2651429
    REGON: 29002003500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2010 obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, szkółkarstwo, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewienia, utrzymanie dróg, melioracje, mechaniczne przygotowanie gleby, transport sadzonek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta na każdą część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część II zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część III zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część IV zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część V zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część VI zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część VII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część VIII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część IX zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część X zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XI zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XIII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XIV zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XV zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XVI zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XVII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XVIII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 500,- Część XIX zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 500,- Część XX zamówienia - Wadium o wartości: PLN - .500,- Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U. 2007r nr 42 poz.275) Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP S.A. CK w Ostrowiec Św., konto nr 43102026740000210200366146 z dopiskiem (wadium). Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i należy załączyć je w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 02.12.2009 roku, do godz. 10.00. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek wykonawcy z zastrzeżeniem art. 46 ust.4 a. - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj: - wykażą się wykonaniem zadań odpowiadających swym zakresem usług określonych w załączniku 5 do SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. - wartość w/w usługi nie może być mniejsza niż 50 % wartości złożonej oferty. - potwierdzą należyte wykonanie usług listami polecającymi, referencjami lub opiniami. w przypadku wykonywania prac związanych z bezpośrednim kontaktem ze środkami chemicznymi przedstawią uprawnienia do wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin oraz zakupu i stosowania środków ochrony roślin zaliczonych do I i II klasy toksyczności dla ludzi, przynajmniej dla jednej osoby na części zamówienia od I-XVII w przypadku wykonywania prac przy użyciu pilarek spalinowych, ciągników i maszyn z napędem silnikowym na każdej powierzchni będą stosować matę chłonną lub absorbent produktów ropopochodnych. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. a) dla części od I- XVI zamówienia: - dysponują: co najmniej 4 pracownikami w tym personelem kierowniczym w ilości 1 osoby (zał. nr 7) oraz 3 pracownikami z uprawnieniami pilarza na każdą część zamówienia objętą ofertą. - dysponują: pilarkami spalinowymi tj. minimum 3 szt. na każdą część zamówienia objętą ofertą ciągnikiem o mocy min. 30 KM wyposażonym w bieg pełzający i wciągarkę w ilości min. 1 szt. szt. koniem pociągowym - min. 1 szt. Udostępnienie maszyn i urządzeń nastąpi na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. Nr 3a do SIWZ. b) dla części XVII zamówienia: - dysponują co najmniej 4 pracownikami w tym personelem kierowniczym w ilości 1 osoby (zał.Nr 7) oraz ciągnikiem o mocy min. 60 KM. - Wykonawca zobowiązany jest do korzystania przy pracach szkółkarskich z maszyn i urządzeń Zamawiającego. Udostępnienie maszyn i urządzeń nastąpi na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. Nr 3b do SIWZ. c) dla części XVIII zamówienia: - dysponują co najmniej 1 ciągnikiem z przednim napędem, biegiem pełzającym o mocy 80 KM z pługiem leśnym z pogłębiaczem do wyorywania bruzd, d) dla części XIX zamówienia: - dysponują co najmniej 2 samochodami ciężarowymi z przyczepami o ładowności 10 - 20 ton , e) dla części XX zamówienia: - dysponują co najmniej 1 rozdrabniaczem ciągnikowym do rozdrabniania pozostałości zrębowych. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu Wykonawcy udokumentują (w postaci polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia), że są na czas przewidywanej realizacji zamówienia ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą z zastrzeżeniem art.26 ust.3. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na trzy części przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 11.1.1. wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 11.1.2. formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 11.1.3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) 11.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11.1.5. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu oferty zał. nr 1do SIWZ) 11.1.6. wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości łącznej zadania nie mniejszej niż 50% wartości przedstawionej w złożonej ofercie. W celu potwierdzenia należytego wykonania zrealizowanych usług należy dołączyć listy polecające, referencje, opinie wg załączonego wzoru - zał. nr 6 SIWZ 11.1.7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kopiami dokumentów potwierdzających nabycie stosownych uprawnień. 11.1.8. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert ) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum dwadzieścia tysięcy PLN w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 11.1.9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm) - urzędujących członków władz osób prawnych 11.1.10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawioną, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczących : - podmiotów zbiorowych. 11.1.11 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.1.12. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.1.13. a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.4; 11.1.11; 11.1.12; składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 11.2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 11.3. Jeżeli wykonawca pomimo wezwania zgodnie z art. 26 ust. 3 pzp nie złoży wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów w terminie wyznaczonym przez zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 11.4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Przez tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r., o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 2003 r., poz. 211 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 1 ustawy Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust, 4 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. radom.lasy.gov.pl/ostrowiec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach