Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świerczyna na szkółce Dąbrówka przez okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 roku.

Nadleśnictwo Świerczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-531 Świerczyna, Świerczyna 1A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3618622 , fax. 094 3618649
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Świerczyna
    Świerczyna 1A 1A
    78-531 Świerczyna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3618622, fax. 094 3618649
    REGON: 33004431228001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarka leśna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świerczyna na szkółce Dąbrówka przez okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace z hodowli, selekcji i nasiennictwa na szkółce. Zamówienie do 133 tys. EURO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3276,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2. Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w tym względzie : a) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (2007-2009) zał. nr 6 do SIWZ ( a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie), na kwotę nie mniejszą niż 450.000,00 zł łącznie, Dokumenty potwierdzające przedstawiony przerób (faktury lub protokoły odbioru robót). 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6. Wykonawcy wykażą posiadanie niezbędnego potencjału technicznego adekwatnego do wykonania zamówienia , 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1i 2 ustawy). 8. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie , a w tym względzie : a) posiadają własne lub udokumentują dostęp ( informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość pokrycia kosztów wykonania usług, przynajmniej na jeden miesiąc, b) kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 1/12 ceny ofertowej, c) środki na zabezpieczenie finansowania muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, d) posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na okres minimum 1 miesiąca od daty składania ofert i zobowiązują się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji usług. 9. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ustawy Pzp. 10. Nie zalega z płatnościami wobec Urzędu Skarbowego . 11. Nie zalega z płatnościami wobec ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Dodatkowo : 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Ksh ) 3) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 7 ) 3. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 oraz 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: § osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), § urzędujących członków władz osób prawnych. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. nr 4 ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/swierczyna/przetargi.php?id=55
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach