Przetargi.pl
„Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2023”

Nadleśnictwo Rokita ogłasza przetarg

  • Adres: 72-110 Przybiernów, Rokita 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48914186587
  • Data zamieszczenia: 2022-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rokita
    Rokita 2
    72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48914186587
    REGON: 810539261
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rokita.szczecin.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita, Rokita 2, 72-110 Przybiernów.Usługi dozoru budynku biurowca Nadleśnictwa Rokita z punktem alarmowo-prognostycznym ochrony przeciwpożarowej i mieszkaniem oraz przyległej posesji o pow. 2,52 ha wraz z budynkiem warsztatu, garażami, magazynem sprzętu szkółkarskiego, nasion, szyszek, sprzętu przeciwpożarowego, innymi magazynami i budynkami gospodarczymi oraz budynku mieszkalnego oraz prace porządkowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu: - czynności związane z dozorowaniem i porządkowaniem dozorowanego obiektu Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływuterminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP ParibasBank Polska S.A. nr rachunku: 70 2030 0045 1110 0000 0055 8050 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty wpostępowaniu na „Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2023". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowymZamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonychprzez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium wokolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazaćZamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymiosób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. OfertaWykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 w zw. z art. 266 PZP.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lubinstytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.W odniesieniu do posiadanych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, na którym będzie wykonywane zamówienie zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późniejszymi zmianami).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek w odniesieniu do potencjału technicznego zostanie spełniony, jeśli, Wykonawca wykaże, że dysponuje:- własną stacją monitorowania działającą całodobowo i rejestrującą sygnały z obiektu (podłączenie dwutorowe do własnej stacji)Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do doświadczenia Wykonawcy.Warunek w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie spełniony jeśli, Wykonawca wykaże, że dysponuje:- co najmniej dwoma dwuosobowymi grupami interwencyjnymi (SUFO) zdolnymi do reakcji tj. dotarcia do obiektów Zamawiającego w ciągu 40 min od chwili powiadomienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r., w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. z 2015, poz. 992) działającymi całodobowo;- co najmniej trzema osobami (pracownikami dozoru) a każda z nich posiada co najmniej trzymiesięczne doświadczenie w realizacji usług z zakresu dozorowania. Przez pojęcie doświadczenia w realizacji usług z zakresu dozorowania rozumie się umiejętności zdobyte i ugruntowane w trakcie faktycznego ich wykonywania, w różnych formach prawnych (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, praktyka),Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodniez formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentachi oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach