Przetargi.pl
Dozór i obsługa magazynu pojazdów

Powiat Stargardzki ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 480 48 02 , fax. 091 480 48 01
  • Data zamieszczenia: 2024-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 480 48 02, fax. 091 480 48 01
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i obsługa magazynu pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa i dozór pojazdów oraz statków lub innych obiektów pływających umieszczonych w magazynie pojazdów obejmujący w szczególności: a) stałą obsługę magazynu pojazdów, przez 7 dni w tygodniu, wykonywaną:- w godzinach od 6:00 do 22:00 w sposób stacjonarny,- w godzinach od 22:00 do 6:00 na wezwanie – w zakresie przyjmowania pojazdów/statków lub innych obiektów pływających do magazynu. Wykonawca pozostaje w gotowości na zgłoszenie uprawnionego podmiotu, przy czym maksymalny czas dojazdu do magazynu nie może przekroczyć 30 minut (kryterium oceny ofert),b) dozór budynku oraz mienia ruchomego przed zniszczeniem oraz kradzieżą, c) przyjęcia pojazdu lub obiektu pływającego do magazynu na podstawie protokołu przyjęcia pojazdu lub protokołu przyjęcia obiektu pływającego w ciągu 30 minut od przyholowania pojazdu/obiektu pływającego przez uprawniony podmiot,d) wykonanie dokumentacji fotograficznej umożliwiającej potwierdzenie stanu i wyposażenia pojazdu/obiektu pływającego oraz zabezpieczenie przedmiotów wartościowych,e) weryfikację prawidłowości wypełnienia dyspozycji usunięcia pojazdu lub obiektu pływającego, przy błędnie wypełnionej dyspozycji odmowa przyjęcia pojazdu lub obiektu pływającego do magazynu,f) prowadzenie ewidencji przyjęć i wydań pojazdów lub obiektów pływających z magazynu,g) naliczenie opłaty za holowanie i przechowywanie pojazdu lub obiektu pływającego, zgodnie z obowiązującymi stawkami wynikającymi z uchwał Rady Powiatu Stargardzkiego i informowanie właściciela pojazdu o wysokości tych stawek,h) pisemne powiadomienie Wydziału Zarządzania Bezpieczeństwem Starostwa Powiatowego w Stargardzie oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu/obiektu pływającego nie później niż 3 dni po upływie 3 miesięcy od dnia umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego w trybie art. 130a ust. 1 – 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym lub obiektu pływającego usuniętego w trybie art. 30 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, z podaniem nr dyspozycji usunięcia pojazdu/obiektu pływającego oraz podmiotu, który wydał dyspozycję o nieodebraniu pojazdu/ obiektu pływającego przez właściciela lub osobę uprawnioną,i) wydanie pojazdu lub obiektu pływającego przechowywanego w magazynie właścicielowi pojazdu lub osobie uprawnionej na podstawie zezwolenia wydanego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, j) wydawanie pojazdów lub obiektów pływających z magazynu podmiotowi upoważnionemu przez Starostę Stargardzkiego do odbioru pojazdu lub obiektu pływającego, którego przepadek na rzecz Powiatu Stargardzkiego został orzeczony postanowieniem Sądu,k) sporządzanie protokołów wydania z magazynu pojazdów według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Umowy oraz obiektów pływających według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Umowy,l) obsługa istniejących w budynkach systemów alarmowych. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia budynku przed ewentualną ingerencją osób nieuprawnionych, poprzez zakodowanie budynku na czas nieobecności Wykonawcy w budynku przy użyciu systemu alarmowego.2. Wartość szacunkowa wynosi 144.144,00 zł netto, natomiast ze względu na przyjęte prawo opcji, zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp, wartość zamówienia oszacowano na kwotę 144.320,00 zł.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór magazynu pojazdów sprawowany za pomocą lokalnego systemu monitoringu włamania, w szczególności:1) całodobowy dozór budynku za pomocą lokalnego systemu monitoringu włamania,2) ochrona mienia realizowana poprzez:a) monitorowanie (dozór) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie, po łączach radiowych,b) natychmiastowe wysłanie patrolu do ochranianego obiektu – po odebraniu sygnału o zagrożeniu mienia, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej,c) zawiadomienie wyznaczanych przez Zamawiającego osób oraz w razie konieczności Policji, Staży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w przypadku zdarzeń wymienionych w lit. b), potwierdzonych interwencją grupy interwencyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,d) zdolności technicznej lub zawodowej.2. Opis sposobu dokonywania oceny warunków/minimalne poziomy zdolności:1) za spełnienie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie I i II części zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnej koncesji, wydanej przez ministra właściwego ds. wewnętrznych, na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.• W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie, dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczy, że jeden z członków konsorcjum będzie dysponował wymaganymi uprawnieniami (koncesja). Konsorcjum musi zagwarantować, że właśnie ten konsorcjant, który posiada uprawnienia, będzie faktycznie realizował zamówienie.2) za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej:a) dla I części zamówienia – 250 000 zł,b) dla II części zamówienia – 250 000 zł.• W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na realizację I oraz II części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 250 000 zł.3) za spełnienie warunku dysponowania odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi Zamawiający uzna:a) dysponowanie przez Wykonawcę osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia, tj. co najmniej:- w zakresie I części zamówienia:aa) jedną osobą nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (koordynator), orazab) dwoma osobami wykonującymi czynności dozoru i obsługi pojazdóww godzinach od 6:00 do 22:00 – zatrudnionymi na umowę o pracę oraz jedną osobą wykonującą czynności w godzinach od 22:00 do 6:00,- w zakresie II części zamówienia:aa) jedną osobą nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, orazab) dwoma osobami wykonującymi czynności ochrony.Zadeklarowana przez Wykonawcę w oświadczeniu złożonym na druku oferty, liczba osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie dotyczącym kryterium „kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, musi być zgodna z treścią oświadczenia złożonego w Wykazie osób, skierowanych do realizacji zamówienia – Załącznik Nr 4 do SWZ (dotyczy I i/bądź II cz.),b) wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje:- w zakresie I części zamówienia: usługę polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu/dozorowanie mienia w sposób ciągły – przez okres co najmniej 12 miesięcy na rzecz jednego Zleceniodawcy. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej takiej usługi.- w zakresie II części zamówienia: usługę polegającą na całodobowej ochronie/dozorze mienia za pomocą systemu alarmowego oraz patrolu ochronnego (grupy interwencyjnej), przez okres co najmniej 12 miesięcyna rzecz jednego Zleceniodawcy. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej takiej usługi.Zamawiający wymaga załączenia dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek również w przypadku, gdy Wykonawca świadczył usługę na rzecz tego samego Zleceniodawcy na podstawie odrębnie zawartych umów, następujących po sobie, zawartych w terminach zapewniających zachowanie ciągłości wykonywania usługi.• W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający żąda, aby powyższy warunek zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie) spełniał co najmniej jeden z członków konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych spośród Wykonawców, którzy wykonywać będą usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Szczegółowy opis zawarto w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach