Przetargi.pl
Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku

Nadleśnictwo Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8522333, 8522493 , fax. 746 404 390
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Świdnica
    ul. Sikorskiego 11
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8522333, 8522493, fax. 746 404 390
    REGON: 93102410300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świdnica w 2017 roku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg leśnych, znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Świdnica. Prace stanowiące przedmiot zamówienia mają na celu: utrzymanie obiektów drogowych w dobrym stanie, zabezpieczenie ich przed szybkim zużyciem, czy też zniszczeniem oraz dla utrzymania ich w stanie zgodnym z przeznaczeniem. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Uzupełnienie kolein mieszanką o frakcji 0-35,5 mm, b) roboty ziemnie – ścinanie poboczy c) wykonanie, dostawa i montaż wodospustów drewnianych na drogach leśnych, d) inne niestandardowe prace wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu robót ziemnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 4) Roboty będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane kosztorysem powykonawczym, sporządzonym w oparciu o podane w ofercie stawki. 5) Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej roboty potrzeb i będzie określony w zleceniu. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej 3 dni od daty zlecenia. 7) Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia a. Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów trwałych i bezpiecznych; b. w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia powinny być rozmieszczone w terenie zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego; c. gwarancji jakości na przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; d. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót budowlanych po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy. 8) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym odnoszące się do reklamacji za wady i gwarancji jakości zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 7. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach