Przetargi.pl
Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Zamysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie. 2) Zamówienie zostało podzielone na pięć zadań, będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb Zamawiającego. 2. Zakresy usług objętych zamówieniem Zadanie I Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wywrotu o ładowności 5-8 ton z tylnym zaczepem umożliwiającym podłączenie maszyny roboczej oraz z możliwością przystosowania pojazdu do zamontowania rynny zasypowej do grysu , długość skrzyni ładunkowej min.5 m. - 1 szt. Zamawiający dysponuje rynną zsypową do grysu (uwidocznioną na zdjęciu w załączniku). Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania własnego pojazdu w ten sposób, aby możliwe było wykorzystanie posiadanej przez Zamawiającego rynny i w takim zestawie przesyłanie grysu do zbiornika zasypowego remontera. Samochód musi być wyposażony w zespoloną lampę ostrzegawczą, zamontowaną na dachu pojazdu. Szacunkowa ilość roboczogodzin- 1100h. Zadanie II Samochód ciężarowy samowyładowczy (wywrotka) o ładowności 8-16 ton- 1 szt. Szacunkowa ilość roboczogodzin- 80h. Zadanie III 1 szt.- Koparko- ładowarka o : - poj. łyżki ładowarki od 0,6 m3 do 1,2 m3 , - szerokości łyżki podsiębiernej koparki od 60 cm do 70 cm, - szerokości łyżki podsiębiernej koparki od 30 cm do 40 cm, - szerokości łyżki skarpowej koparki od 130 cm do 160 cm. Szacunkowa ilość roboczogodzin- 200h. Zadanie IV Podnośnik koszowy o wysokości powyżej 8m zamontowany na pojeździe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5tony -1szt. Szacunkowa ilość roboczogodzin- 16h. Zadanie V Podnośnik koszowy o wysokości minimum 18m - 1szt. Szacunkowa ilość roboczogodzin- 16h. 3. Sposób realizacji zamówienia 1. Sprzęt z obsługą operatorską należy podstawić na wezwanie kierownika Obwodu Drogowego w uzgodnionym wcześniej (minimum 16 godzin przed planowanym wykonaniem usługi) terminie. W sytuacjach wymagających nagłej interwencji, termin podstawienia sprzętu z zadaniach nr I, III i V może ulec skróceniu do 3h. 2. Zamawiający nie określa minimalnego zakresu pojedynczego zlecenia (przykładowo może obejmować 0,5 roboczogodziny) usługi będą zlecane systematycznie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego do momentu wyczerpania ilościowego lub terminowego umowy z Wykonawcą. 3. Wykonawca jest zobowiązany do: a) utrzymywania ładu i porządku na terenie wykonywanych usług, b) wykonywania usług w taki sposób by ograniczać utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum, c) wyrażenia zgody na zamontowanie na koszt Zamawiającego systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoring w udostępnionym sprzęcie, d) bezzwłocznego zwrotu w/w nadajnika, po wygaśnięciu umowy lub po jej rozwiązaniu, na warunkach określonych w umowie, e) ewidencjonowanie wykonanych usług na bieżąco, przez prowadzenie Dokumentu najmu lub Karty drogowej, które po akceptacji kierownika Obwodu lub osoby przez niego upoważnionej, będą stanowiły podstawę wystawienia faktury, f) comiesięczne przedstawienie Kierownikowi Obwodu Drogowego rozliczenia z ilości wykonanych godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiat.poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach