Przetargi.pl
Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Biskupicach

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie Obwodu Drogowego w Biskupicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi wynajmu sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania Obwodu Drogowego w Biskupicach. 2) Zamówienie zostało podzielone na pięć zadań, będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb Zamawiającego. 2. Zakresy usług objętych zamówieniem Zadanie I Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wywrotu z zaczepem umożliwiającym podłączenie specjalistycznej przyczepy, z instalacją hamulcową jednoobwodową i dwuobwodową o ładowności od 7 do 9 ton - 600 godz. Zadanie II Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wywrotu z zaczepem umożliwiającym podłączenie specjalistycznej przyczepy, z instalacją hamulcową jednoobwodową i dwuobwodową o ładowności od 9 do12 ton - 500 godz. Zadanie III Dwie koparko-ładowarki o parametrach: -pojemność łyżki ładowarki: od 0,6 m3 do 1,2 m3 , -szerokość łyżki podsiębiernej koparki: od 50 cm do 70 cm, -szerokość łyżki podsiębiernej koparki: od 30 cm do 40 cm, -szerokość łyżki skarpowej koparki od 130 cm do 160 cm 180 godz. każdy ze sprzętów Zadanie IV Podnośnik koszowy o wysokości o wysokości minimum 8 m - 24 godz. Zadanie V Podnośnik koszowy o wysokości minimum 18 m - 24 godz. 3. Sposób realizacji zamówienia 1) Sprzęt/transport należy podstawić na wezwanie Kierownika Obwodu Drogowego w uzgodnionym wcześniej (minimum 16 godzin przed planowanym wykonaniem usługi) terminie. W sytuacjach wymagających nagłej interwencji ,termin podstawienia sprzętu z zadaniach nr I, III i V może ulec skróceniu do 3 godzin. 2) Zamawiający nie określa minimalnego zakresu pojedynczego zlecenia (przykładowo może obejmować 0,5 roboczogodziny), usługi będą zlecane systematycznie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego do momentu wyczerpania ilościowego lub terminowego umowy z Wykonawcą. 3) Wykonawca jest zobowiązany do: -wyrażenia zgody na zamontowanie w udostępnionym sprzęcie na koszt Zamawiającego systemu lokalizacji pojazdów w postaci nadajników GPS i monitoring oraz do bezzwłocznego zwrotu w/w nadajnika, po wygaśnięciu umowy lub po jej rozwiązaniu, na warunkach określonych w umowie, -utrzymywania ładu i porządku na terenie świadczonych usług, -wykonywania usług w taki sposób by ograniczać utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum, -ewidencjonowania wykonanych usług na bieżąco, przez prowadzenie Dokumentu najmu lub Karty drogowej, -comiesięcznego przedstawiania Kierownikowi Obwodu Drogowego rozliczenia z ilości wykonanych godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach