Przetargi.pl
Usługi wykonywane sprzętem specjalistycznym w pasie dróg gminnych

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7890128
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7890128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wykonywane sprzętem specjalistycznym w pasie dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonywane sprzętem specjalistycznym w pasie dróg gminnych. Część I. 1/ Wykopanie, pogłębianie i renowacja rowów przydrożnych z profilowaniem skarp rowów wraz z załadunkiem urobku na samochody, przy użyciu kopa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1/ Część I zamówienia 1.000 zł. 2/ Część II zamówienia 400 zł 3/ ćzęść III - 300 zł 4/ Część IV - 400 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. 1. O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi o podobnym zakresie z potwierdzeniem od Zamawiających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze/ach umowy/ów. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy do oferty załączyć: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3/ Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia należy do oferty załączyć. 1/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch usług dla każdej części zamówienia o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zgodnie z formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ potwierdzonych referencjami od Zamawiającego - minimum 2 potwierdzenia (dla każdej części zamówienia), że usługi te zostały wykonane należycie. 2/ Wykaz sprzętu wymaganego od Wykonawców zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. a/ w celu realizacji Części I zamówienia - koparka do kopania rowów wyposażona w łyżkę skarpówkę o mocy min. 105 KM - szt.1, - samochód samowyładowczy o nośności min. 12 ton - szt.1, b/ w celu realizacji Części II zamówienia -koparko-spycharko-ładowarka o mocy min. 105 KM - szt.1, c/ w celu realizacji Części III zamówienia -ciągnik z przyczepą samowyładowczą o nośności min. 12 ton - szt.1, d/ w celu realizacji Części IV zamówienia - ciągnik min. 95 KM z wałkiem odbioru mocy 1000 obrotów/min., przystosowany do podłączenia kosiarki bijakowej będącej własnością zamawiającego - szt.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach