Przetargi.pl
Naprawa dachu na budynku warsztatu mechanicznego nr I/21/1/M

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Radzików
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7253715 , fax. 22 7253715
  • Data zamieszczenia: 2015-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
    Radzików
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 22 7253715, fax. 22 7253715
    REGON: 00007948000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdhar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa dachu na budynku warsztatu mechanicznego nr I/21/1/M
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu na budynku warsztatu mechanicznego oznaczonego nr I/21/1/M dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików - Gospodarstwa Młochów, gmina: Nadarzyn. 3.1.Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy samodzielnego wykonania zamówienia. 3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - zmiana pokrycia dachu (materiały zapewnia Wykonawca) na budynku warsztatu mechanicznego wg przedstawionego przez Wykonawcę wstępnego kosztorysu budowlanego: 1. Wymiana całkowita pokrycia dachowego lewej strony budynku z przybudówką - zakres robót: 1.1. Rozebranie istniejącego pokrycia dachu (papy). 1.2. Rozebranie instalacji odgromowej całego budynku. 1.3. Wymiana 70 % - niezbędnych elementów konstrukcji dachu (krokwi, łat drewnianych), położenie folii wstępnego krycia. 1.4. Naprawa systemu wentylacyjnego (2 otworów). 1.5. Pokrycie dachu blachą trapezową ocynkowaną (T-18 gr. 0,50 mm), 1.6. Montaż taśmy kalenicowej oraz gąsiorów ( 22,1 m) z blachy ocynkowanej grub. 0,50 mm. 1.7. Zamontowanie rynien dachowych - rur spustowych z PCV półokrągłe o śr. 12,5 cm (po naprawianej stronie dachu zamontować 5 rynien spustowych). 1.8.Naprawa - wykonanie instalacji odgromowej całego budynku (z przyłączeniem do istniejącej części podziemnej). 2. Miejsce lokalizacji i informacje o obiekcie: 2.1. Lokalizacja budynków: Młochów, ul. Kasztanowa 1, gmina: Nadarzyn 2.2. Budynek warsztatu, nr inwentarzowy I.21.1.M, ilość budynków 1 szt., długość budynku: 22,1m., szerokość 20,6 m, wysokość 5,6 m., powierzchnia budynku 371, 51 m. kw., powierzchnia części dachu nad warsztatem - do naprawy 243 m kw., powierzchnia dachu do naprawy nad przybudówką 99,5 m. kw. Razem powierzchnia dachu do naprawy 342, 5 m. kw. 2.3. Budynek warsztatu jest czynny tj. w budynkach pracują - znajdują się: pracownicy, maszyny i ciągniki. 3. Wykonawca - Oferent po dokładnym obejrzeniu remontowanego budynku oraz zapoznaniu się z obiektem (części dotyczącej naprawy, zakres robót - wymianą cz. konstrukcji i pokrycia dachowego) zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie wymiany dachu, który musi zawierać wszystkie dane zgodnie z wymogami aktualnie obowiązującego prawa budowlanego. Wartość wykazana w kosztorysie i zestawieniu wartości kosztorysu musi być zgodna z kwotą podaną w ofercie. Sporządzenie Formularza cenowego - przedmiaru - kosztorysu, zestawienia materiałowego na wykonanie zmiany lewej strony dachu budynku warsztatu jest obowiązkowe (dokument stanowi załącznik do przedstawianej oferty). 4. Materiały do wykonania remontu oraz utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki zapewnia Wykonawca. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek dokładnego zapoznania się z obiektem budowlanym - budynkiem warsztatu mechanicznego w części dotyczącej naprawy oraz terenem objętym remontem tj. czynnym warsztatem i podwórzem. 6. Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z terenem i istniejącą zabudową oraz urządzeniami obecnie działającymi. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z osobą wyznaczoną do kontaktów. Wizyty mogą się odbywać w dni robocze od godz. 7:00 do 15:00, od dnia ogłoszenia przetargu do dnia 13.04.2015 r. włącznie. 7. Zamawiający na wykonaną usługę budowlaną wymaga udzielenia 12 miesięcznej rękojmi i 36 miesięcznej gwarancji. 8. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 71 31 50 00 - 9 Usługi budowlane, 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane, 45 26 19 10 - 6 Naprawa dachów, 45 26 00 00 - 7 Roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne r., 45 26 12 13 - 0 Kładzenie dachów metalowych, 31 21 60 00 - 3 Odgromniki. 9. Zapłata nastąpi w terminie 21 dni od daty podpisania przez strony dokumentu odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia i otrzymania prawidłowo wystawionej i akceptowanej przez Zamawiającego faktury. Ad. 3.2 Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego: 1. Termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 20.05. 2015 r. 2. Zakup materiałów i dowóz do zamawiającego - remontowanego budynku należy do obowiązków Wykonawcy. 3. Zakupione materiały muszą być oznakowane właściwymi etykietami z podaniem niezbędnych parametrów i zgodności z Polskimi Normami (PN) obowiązującymi przy ich stosowaniu. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem montażu zakupionych materiałów przekazać Zamawiającemu świadectwa, atesty - certyfikaty jakości zakupionych materiałów. 4. Wykonawca zapewnia rozładunek materiałów dostarczanych przez dostawców lub firmy transportowe. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową, ilościową dostarczanych , składowanych i przechowywanych na placu budowy materiałów, 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg, terminową dostawę i za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia lub zamontowania nieodpowiedniego przedmiotu zamówienia, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7. Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad dostarczonych i montowanych materiałów załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 2 dni, licząc od dnia zgłoszenia. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. w miejscu realizacji robót oraz za sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 9. Wykonawca - dostawca usługi odpowiedzialny jest za umożliwienie realizacji odbioru w systemie kompletnym i całościowym, zgłosi pisemnie wykonania robot i gotowość do odbioru. 10. Wykonawca wyznaczy Kierownika robót - osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i Prawem budowlanym. 11. Gwarancja, rękojmia: 11.1 Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres 3 lat i rękojmi na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia oraz wszystkie dostarczone i uruchomione urządzenia. 11.2. W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do usunięcia wad fizycznych lub wymiany rzeczy na wolne od wad. 11.3. Przez wadę, o której mowa w pkt 2, rozumie się cechę zmniejszającą wartość lub użyteczność wykonanych robót lub ich części, materiałów, urządzeń itp. Ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia rzeczy, a ponadto jakichkolwiek części robót wykonywanych niezgodnie z kosztorysem lub innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót oraz innymi dokumentami wymaganymi przez przepisy prawa. 11.4. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z Podwykonawcą. 11.5. Jeżeli okres gwarancji na urządzenia, udzielane przez ich producentów, są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia. 11.6. Okres gwarancji i rękojmi na wszystkie pozostałe elementy, niewchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielony przez Wykonawcę. 11.7. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiąc złotych). Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz 275). 8.3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z dopiskiem: Wadium - IHAR - PIBZD. PN.RB. 07. 2015 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na kto rym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. 8.9. Niewniesienie wadium: 1) do upływu terminu składania ofert, 2) na przedłużony okres związania ofertą, 3) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 8.10 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.11 Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.12 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdhar.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach