Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Al. Niepodległości 188/192
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 579-03-66, 579-02-74 , fax. (022) 579-03-74
- Data zamieszczenia: 2013-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, fax. (022) 579-03-74
REGON: 00033225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wsparcia technicznego, utrzymania oraz rozwoju systemu Soprano, Phoenix oraz Register Plus dla Urzędu Patentowego RP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego, utrzymania oraz rozwoju systemu Soprano, Phoenix oraz Register Plus dla Urzędu Patentowego RP, na okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania RSA Authentication Manager Base
Dodano: 2016-07-06 - zakup usługi Zaawansowanego Wsparcia Produktowego do posiadanego oprogramowania ARIS
Dodano: 2016-07-05 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2016-06-17 - Usługa wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja, utrzymanie i rozwój portalu Ochotnicy Warszawscy
Dodano: 2016-04-07 - Zakup praw do korzystania z usług asysty technicznej (Software Update License & Support)dla oprogramowania Oracle będącego w posiadaniu zamawiającego w okresie jednego roku, począwszy od dnia 24.04.2016 r
Dodano: 2016-03-11 - Wsparcie i rozwój systemu zarządzania usługami IT w Urzędzie m.st. Warszawy
Dodano: 2016-02-19 - Usługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (sprawa nr 1/ZP/16)
Dodano: 2016-01-12 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2015-12-16 - Serwis licencji oprogramowania GIS ESRI-32 sztuki w okresie od 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-04