Przetargi.pl
„Usługi wsparcia procesu przeprowadzania kontroli projektów w ramach Działania 2.18 PO WER”

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Stefana Batorego 5
    02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
    REGON: 12293240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi wsparcia procesu przeprowadzania kontroli projektów w ramach Działania 2.18 PO WER”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia procesu przeprowadzania kontroli projektów w ramach Działania 2.18 PO WER poprzez wykonanie maksymalnie 10 kontroli w siedzibie beneficjenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79313000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza „Oferta”, wypełnionego zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku 1 do SIWZ, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć również: - Analizę studium przypadku, przygotowaną przez Wykonawcę na podstawie informacji zawartych w Załączniku nr 8 do SIWZ i przedstawioną w celu dokonania oceny wg kryterium określonym w Rozdz. XV pkt 2.2 SIWZ. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. - Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach