Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
REGON: 12293240000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługi wsparcia procesu przeprowadzania kontroli projektów w ramach Działania 2.18 PO WER” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia procesu przeprowadzania kontroli projektów w ramach Działania 2.18 PO WER poprzez wykonanie maksymalnie 10 kontroli w siedzibie beneficjenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79313000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza „Oferta”, wypełnionego zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku 1 do SIWZ, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć również: - Analizę studium przypadku, przygotowaną przez Wykonawcę na podstawie informacji zawartych w Załączniku nr 8 do SIWZ i przedstawioną w celu dokonania oceny wg kryterium określonym w Rozdz. XV pkt 2.2 SIWZ. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. - Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kontroli
Dodano: 2024-02-07 - Świadczenie usług związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2021-02-03 - Usługa przeprowadzenia kontroli trwałości oraz kontroli projektów realizowanych w ramach I, II i III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (dalej: POPC) oraz wizyt monitoringowych w ramach III Osi POPC
Dodano: 2021-01-12 - Świadczenie usług związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2020-12-09 - Usługa kontroli dokumentów przewozu osób oraz prowadzenia windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego dokumentu przewozu w pojazdach komunikacji miejskiej Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Siedlcach Sp. z o. o.
Dodano: 2020-11-16 - Usługa przeprowadzenia kontroli trwałości oraz kontroli projektów realizowanych w ramach I, II i III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (dalej: POPC) oraz wizyt monitoringowych w ramach III Osi POPC
Dodano: 2020-11-13 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia procesu oceny wniosków standardowych oraz weryfikacja wraz z analizą pogłębioną, w charakterze tzw. „pierwszej pary oczu”, wniosków o płatność rozliczających wydatki kwalifikowane poniesione przez beneficjentów w ramach projektów POWER
Dodano: 2020-11-06 - Świadczenie usług przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach VIII Osi Priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2020-11-02 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia procesu oceny wniosków standardowych oraz weryfikacja wraz z analizą pogłębioną, w charakterze tzw. „pierwszej pary oczu”, wniosków o płatność rozliczających wydatki kwalifikowane poniesione przez beneficjentów w ramach projektów POWER
Dodano: 2020-10-16 - Przeprowadzenie kontroli trwałości projektów indywidualnych realizowanych w ramach PO RPW w działaniu II.1 (Sieć szerokopasmowa Polski Wschodniej) oraz V.2 (Trasy rowerowe – komponent budowa tras rowerowych)
Dodano: 2020-05-19