Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
    REGON: 54536600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Przebudowa pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku - I etap. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewidencyjny 41/5, 44/15, obręb Przytyk w byłym budynku Publicznego Gimnazjum w Przytyku w zakresie części pomieszczeń piwnic. Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie piwnic z przeznaczeniem na pomieszczenia przeznaczone do rekreacji ruchowej. Powstaną; dwie sale treningowe, korytarz, WC-męski, WC-damski i pomieszczenie porządkowe. W przedmiocie zamówienia jest również wyposażenie sal treningowych w urządzenia do rekreacji ruchowej. Pomieszczenia będą wyposażone w niezbędne instalacje. 1.1.Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty budowlane: wyburzenia z wywozem gruzu:40,3m3, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCW z warstwą samopoziomującą-339,0m2, wykonanie nowych posadzek z Gress z warstwą samopoziomującą-17,0m2,wykonanie nadproży stalowych z podparciami i wzmocnieniami ścian-3 420kg,malowanie pomieszczeń-603,0m2, tynki; zakładanie nowe i reperacja istniejących:90m2, układanie glazury na ścianach:52,0m2, drzwi wewnętrzne pełne;5 szt, ścianki systemowe do WC:7,0m2,wylewka betonowa 10cm;15,0m2,wylewka betonowa 15cm;12,0m2,izolacja podposadzkowa z folii;27,0m2, izolacja termiczna ze styropianu 5cm;27,0m2. b)instalacje elektryczne: demontaż istniejącej instalacji, dostawa i montaż aparatów w tablicy piwnic: kpl 1, wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych; 990,0m, ułożenie przewodu kabelkowego: YDY 3x1,5; 450,00m, YDY 3x2,5 410,00m, YDY 5x2,5 30,0 m, wykonanie ślepych otworów ;96,0szt, montaż puszki instalacyjnej fi 60; 56,0szt, fi 80;40,0szt; montaż łącznika; 13,0szt,montaż gniazd instalacyjnych; 34,0szt, montaż opraw oświetleniowych LED; 18,0szt, montaż opraw awaryjnych;16,0szt, pomiary elektryczne. c) roboty wod-kan i wentylacji: przewody wentylacyjne; 125,0m2, klapa zaślepiająca – 3 szt, kratki wentylacyjne; 14szt, tłumik akustyczny; 2 szt, czerpnia ścienna;1 szt, centrala wentylacyjna z nagrzewnicą ;1 szt, wentylator ścienny i kanałowy; 2 szt, zawór wywiewny;1szt, wyrzutnia dachowa;1szt, montaż rurociągów;44m, montaż zaworów;8 szt, dostawa i montaż: umywalek 3 szt, zlewozmywaków;1szt, baterii;4szt, ustępów; 3 szt, pisuarów; 1szt, przepompowni ścieków ; 1szt. d)dostawa i montaż urządzeń do rekreacji ruchowej ; 1) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń do rekreacji ruchowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Zestawienie urządzeń do dostawy i montażu w tym złożenie urządzeń zgodnie z instrukcją producenta : a. Bieżnia 1szt, b. Rower poziomy 1szt., c. Rower pionowy 1 szt, d. Wioślarz 1 szt, e. Atlas do ćwiczeń; maszyna na klatkę i plecy dwufunkcyjnym ze stosem 1 szt, f. Maszyna Smitha 1 szt, g. Ławka prosta 1 szt, h. Ławka pionowa 1 szt, i. Brama 5 stanowiskowa +drążek 1 szt . Szczegółowy opis urządzeń zawiera zał.nr 10 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać, że poszczególne urządzenia posiadają dokumenty: certyfikaty jakości, bezpieczeństwa, deklaracje o spełnieniu wymagań norm np. PN-EN ISO 20957-1: PN-EN 967-2:2005, wymagania np. GS, oraz CE, lub inne dokumenty w tym zakresie. W/w urządzenia stanowić będą wyposażenie obiektu publicznego i ich użytkowanie będzie ogólnodostępne. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów,urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 1.1.a.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 1.2. Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową: obowiązuje tylko w zakresie niniejszego zamówienia - piwnice, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót i szczegółowym wykazem urządzeń do rekreacji ruchowej zał.nr 10 do SIWZ. 1.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej, 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń powstałych w wyniku prac przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest naprawić te uszkodzenia, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 7) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg. systematyki przyjętej w przedmiarach załączonych do SIWZ. 8) Atesty, karty katalogowe, DTR i inne dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia do rekreacji ruchowej. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat i obejmuje całość zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w zakresie robót występujących w przedmiocie zamówienia, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 3. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostęp do pomieszczeń modernizowanych poprzez istniejącą windę. 4. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w związku z wykonaniem projektu pn. Przebudowa pomieszczeń z wyposażeniem w budynku gminnym w Przytyku – I etap, ze środków zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy 00/100) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2a. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2b. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5, ustawy P.z.p. 2c.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2d.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów oraz - na wezwanie Zamawiającego - dokumenty i oświadczenia pochodzące od tych podmiotów w zakresie niezbędnym do wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. 4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu na potencjał którego powołuje się Zamawiający nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli samodzielnie wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach