Przetargi.pl
usługi wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 17/09

Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 33a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej
    ul. Krasińskiego 33a 33a
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
    REGON: 27050723800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i dodatkowe usługi biurowe - ZPK 17/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 7,25 zł za jedną godzinę brutto. Pozostawiono numerację zadań z postępowania ZPK 5/09, ZPK 6/09, ZPK 8/09 oraz ZPK 11/09. Niniejsze postępowanie obejmuje 1 część (zadanie Nr 14), które zostało określone na 320 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę nie będącego osobą fizyczną, prowadzącego działalność gospodarczą 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt4) pzp), 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp, Wykonawcy będący osobami fizycznymi, nie prowadzący działalności gospodarczej w dniu składania oferty muszą mieć ukończone lat 18. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ . Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej zobowiązane są złożyć w ofercie wszystkie dokumenty wymienione w punktach: 4a, 5 i 6. Brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie formularza Nr 1 lub Nr 2 (druki dla wykonawców będących osobami fizycznymi, nie prowadzących działalności gospodarczej) zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty z uwzględnieniem art. 26 ust.3 p.z.p. Wykonawca nie będący osobą fizyczną, prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest złożyć w ofercie dokumenty wymienione w punkcie 1, 4b, 5 i 6 oraz w punktach 2 i 3 jeśli go dotyczy. Brak któregokolwiek dokumentu lub wypełnienie formularza Nr 1 lub Nr 2 (druki dla wykonawców nie będących osobami fizycznymi, prowadzących działalności gospodarczą) zmieniające ich treść spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty z uwzględnieniem art. 26 ust.3 p.z.p. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, - lub notarialnie poświadczonej kserokopii, lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 2. ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. W takim przypadku należy przedstawić również dokument , który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu. 3. ewentualnej umowy regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie w sprawie tego zamówienia publicznego; 4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług należy złożyć w ofercie: 4a. osoba fizyczna, nie prowadzącą działalności gospodarczej: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 3 lat lub referencje wystawione przez zleceniodawcę u którego wykonywał podobne usługi (np. Urząd Skarbowy, Urząd Miejski itp.) lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego lub dokument poświadczający ukończenie szkoły średniej lub wyższej. 4b. Wykonawca nie będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą: umowę na wykonywanie tego rodzaju usług z ostatnich 3 lat lub referencje wystawione przez Zleceniodawcę u którego wykonywał podobne usługi (np. Urząd Skarbowy, Urząd Miejski itp.) lub zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego lub dokument poświadczający ukończenie szkoły średniej lub wyższej pracownika, który będzie wykonywał usługę wg zasady: dokument jednego pracownika dla jednej części zamówienia (zadania). Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający nie uznaje kserokopii dokumentów jako formy pisemnej. Wyjątkiem są dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1, p.z.p. W przypadku złożenia oferty w której znajdą się dokumenty w formie kserokopii ich zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy stosownie do §4 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z 19.05.2006r. - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r i Dz. U. Nr 188, poz. 1155 z 2008r. . W przypadku złożenia przez wykonawcę nieczytelnej kopii dokumentu lub budzącej wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 5. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ , 6. Wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ , Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca (osoba nie będąca osobą fizyczną, prowadzący działalność gospodarczą) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. w pkt. 1,2,3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga: dotyczy wykonawców nie będących osobą fizyczną, prowadzących działalność gospodarczą W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać zastępujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 1 dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) do składanej oferty należy dołączyć kopie umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisane przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach