Przetargi.pl
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2017/2018 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, z podziałem na: Część 1 Zadanie 1: Służba Drogowo – Mostowa w Mińsku Mazowieckim. Zamówienie obejmuje miasto Mińsk Mazowiecki i gminy: Mińsk Mazowiecki, Stanisławów, Dębe Wielkie oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu z piaskarką i pługiem średnim w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługiem Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługiem Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) interwencyjne odśnieżanie chodników, interwencyjne posypywanie chodników, sprzątanie chodników po zimie, sprzątanie dróg przy krawężnikach przy chodnikach po zimie. Część 2 Zadanie 2: Służba Drogowo – Mostowa w Mińsku Mazowieckim. Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Mrozy, Siennica i miasto Kałuszyn oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie chodników, interwencyjne posypywanie chodników, sprzątanie chodników po zimie, sprzątanie dróg przy krawężnikach przy chodnikach po zimie. Część 3 Zadanie 3: Służba Drogowo – Mostowa w Mińsku Mazowieckim Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca samochodu z pługiem średnim: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie chodników, interwencyjne posypywanie chodników, sprzątanie chodników po zimie, sprzątanie dróg przy krawężnikach przy chodnikach po zimie. Część 4 Zadanie 4: Służba Drogowo – Mostowa w Stanisławowie Zamówienie obejmuje gminy: Dobre, Dębe Wielkie, Jakubów, Mińsk Mazowiecki, Stanisławów oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki: odśnieżanie pługami Zamawiającego, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca dwóch samochodów z pługami średnimi: odśnieżanie pługami Zamawiającego, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie chodników, interwencyjne posypywanie chodników, sprzątanie chodników po zimie, sprzątanie dróg przy krawężnikach przy chodnikach po zimie. Część 5 Zadanie 5: Służba Drogowo – Mostowa w Stanisławowie Zamówienie obejmuje gminę Halinów i miasto Sulejówek oraz następujące asortymenty usług: 1) praca dwóch samochodów z piaskarkami i pługami średnimi w zestawie z koparko-ładowarką do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki-zestaw Wykonawcy: odśnieżanie pługami Wykonawcy, zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Wykonawcy, transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, załadunek koparko-ładowarką mieszanki piaskowo-solnej na samochody, 2) praca równiarki: odśnieżanie, 3) praca koparko-ładowarki: przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, odśnieżanie, załadunek nadmiaru śniegu lub mieszanki piaskowo-solnej do przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) interwencyjne odśnieżanie chodników, interwencyjne posypywanie chodników, sprzątanie chodników po zimie, sprzątanie dróg przy krawężnikach przy chodnikach po zimie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub dowolnie wybrane Zadanie. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy maksymalnie na jedną część. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeden wykonawca miałby uzyskać większą liczbę części zamówienia niż wynosi maksymalna liczba, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, może wskazać na którą część może zostać mu udzielone zamówienie. W przypadku braku informacji w wyznaczonym terminie, Zamawiający wskaże, na którą część zostanie udzielone zamówienie, kierując się odległością bazy sprzętowej od miejsca wykonywania Zadania. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich operatorów samochodów i sprzętu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) przez cały okres obowiązywania umowy. 5.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 5.1., które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę wraz z podaniem numerów rejestracyjnych pojazdu (a w przypadku braku - rodzaju sprzętu), który będzie obsługiwany przez danego pracownika, w terminie dwóch dni od dnia podpisania umowy. 5.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.2, w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 5.4. W trakcie realizacji umowy w ramach wykonywania przez Zamawiającego czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.1. czynności, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego w szczególności: a) oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. Zamawiający uprawniony będzie ponadto do przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 5.5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający będzie mógł wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie do przedłożenia wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.1. czynności: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca świadczenia usług i jego otoczenia, która jest konieczna do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, źródła szczególnego procesu lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji usług urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza rynkowe odpowiedniki o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały (wyroby), urządzenia są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) i urządzenia do użytkowania oraz potwierdzające że są one rzeczywiście równoważne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6.2. a)-c) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7.1.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis o terminach wystawienia dokumentów ma zastosowanie odpowiednio jw. 3. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Zamawiający będzie korzystał z „Archiwum kursów średnich – tabela A” http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach