Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-315 Warszawa, ul. Karowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
    ul. Karowa 2
    00-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
    REGON: 13722290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej w podziale na następujące części: Pakiet 1 – Aparat USG Arietta Prolgue firmy Hitachi Pakiet 2 – Aparat USG Voluson P6 firmy GE Pakiet 3 – Kardiomonitor z centralą monitorującą Efficia firmy Philips Pakiet 4 – Pompa objętościowa Alaris GP+ firmy Medicart Health Pakiet 5 – Lampa operacyjna podwójna Ignis firmy Famed Pakiet 6 – Pompa infuzyjno-objętościowa Plum A+ firmy Hospira Pakiet 7 – Pompa infuzyjno-objętościowa SP12s PRO firmy Viltechmedia Pakiet 8 – Inkubator Dual Incu, Air Incu firmy Atom Pakiet 9 – Zestaw do histeroskopii Olympus Pakiet 10 – Ssak próżniowy RvTm-3 firmy Technologie Medicale Pakiet 11 – Lampa do fototerapii Neoblue, cozy firmy Natus Pakiet 12 – Zestaw do wspomagania oddechu Optiflow firmy Fisher&Paykel Pakiet 13 – Miernik stężenia tlenu MiniO, MiniOx firmy Drager Pakiet 14 – Aparat USG Aloka firmy Hitachi Pakiet 15 – Zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Medin CNO firmy Medin Pakiet 16 – Pulsoksymetr H100B, Radical Pakiet 17 – Pulsoksymetr Mini Torr + Pakiet 18 – Pulsoksymetr NBP-295 Pakiet 19 – Oftalmoskop Omega 180 firmy Heine Pakiet 20 – Urządzenie do badania słuchu OtoRead firmy Oticon Pakiet 21 – Diatermia chirurgiczna ICC 300, VIO 300D, VIO 100C, ICC 80 firmy Erbe Pakiet 22 – Kardiomonitor iM20 firmy Edan Pakiet 23 – Pompa strzykawkowa S2 Medima Pakiet 24 – Aparat do znieczulenia wraz z parownikami i monitorami do znieczulenia firmy Datex Ohmedia Pakiet 25 – Aparat do znieczulenia wraz z monitorem firmy Medec Pakiet 26 – Detektor tętna płodu firmy Brael Pakiet 27 – Detektor tętna płodu WF 100 firmy Bio Light Pakiet 28 – Aparat EKG E600G i Midicard firmy Farum Pakiet 29 – Lampa do fototerapii Bilibed firmy Medela Pakiet 30 – Kardiomonitor MP20 Junior firmy Philips Pakiet 31 – Kardiotokograf Avalon FM20 i FM30 firmy Philips Pakiet 32 – Zestaw do laparoskopii z systemem zieleni indocyjanowej firmy Storz Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): 1) Formularz OFERTA, 2) Załącznik nr 1 - Formularz cenowy. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach