Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00315 Warszawa, ul. Karowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2
00315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 137222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej w podziale na następujące części: PAKIET 1 – Zestaw do histeroskopii firmy Stryker PAKIET 2 – Zestaw do histeroskopii firmy Olympus PAKIET 3 – Diatermie chirurgiczne firmy ERBE PAKIET 4 – Pompy infuzyjne: objętościowe i strzykawkowe PAKIET 5 – Aparaty do znieczulenia monitory firmy Datex Ohmeda PAKIET 6 – Pulspoksymetry firmy Masimo PAKIET 7 – Defibrylatory firmy Primedic PAKIET 8 – Defibrylatory firmy Physio Control PAKIET 9 – Aparaty RTG, USG firmy Philips PAKIET 10 – Aparat USG firmy General Electric PAKIET 11 – Aparat USG firmy Siemens PAKIET 12 – Aparat USG firmy Ultrasonix PAKIET 13 – Aparat USG firmy Hitachi Aloka PAKIET 14 – System do zapisu KTG metodą Woltera firmy Monica Healthcare PAKIET 15 – Mammograf firmy Hologic Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: a) zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, b) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, c) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, d) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, e) okres na, który podmiot trzeci udostępnia zasoby, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA, b) Załącznik nr 1 - Formularz asortymentowo – cenowy. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie jednorazowych przeglądów technicznych i konserwacji dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego.
Dodano: 2024-07-18 - Obsługa serwisowa w zakresie okresowych przeglądów technicznych i napraw mikroskopów – 4 części, DZPUCK.262.107.2024
Dodano: 2024-07-08 - USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2024-06-26 - Serwis pogwarancyjny tomografu komputerowego SUPRIA 32
Dodano: 2024-05-23 - Naprawa Tomografu Komputerowego
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2024-04-08 - okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-29 - Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów okresowych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2023-11-07 - WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W PODZIALE NA ZADANIA
Dodano: 2023-08-22