Przetargi.pl
Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 134 463 189
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 134 463 189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.jaslo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na IV części. Część I Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie pomiaru i sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału: - działki nr 507 obręb Krempna gm. Krempna na 3 nowe działki na powiększenie sąsiedniej nieruchomości składającej się z działek nr 45 i 46; - działki nr 505/2 obręb Krempna gm. Krempna na 5 nowych działek na powiększenie sąsiednich nieruchomości składających się z działek nr 37/12 i 37/6; - działki nr 512 obręb Krempna gm. Krempna na 4 nowe działki na powiększenie sąsiednich nieruchomości składających się z działek nr 360/1 i 356; - działki nr 515 obręb Krempna gm. Krempna na 2 nowe działki na powiększenie sąsiedniej nieruchomości składającej się z działki nr 344; Część II Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostę operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego. Szczegółowa tabela zawarta w SIWZ. Część III Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1903R Skalnik – Desznica a mianowicie: - działki nr 115/7 z działkami sąsiednimi nr 115/6, 222, 221/2, 256, 224, 229, 230/1, 230/2, 237, 255/2,255/1, 238,249,253/2 obręb Skalnik gm. Nowy Żmigród; - działki nr 343 z działkami nr 48,59/3, 59/2, 59/1, 58, 60, 71, 72, 83, 70, 73, 82, 344/1, 344/2, 344/3, 342/2, 342/3 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród - działki nr 351 z działkami nr 84/2, 84/1, 89, 347/1, 354, 85/1, 88, 331, 87, 348, 86/3, 402 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród. Dokonanie pomiaru i opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków, z rzeczywistym stanem na gruncie. Część IV Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1905R Kąty – Desznica – Świątkowa Wielka – Świątkowa Mała a mianowicie: - działki nr 409/2 z działkami sąsiednimi nr 411,412,401 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród oraz z działką nr 19 obręb Hałbów gm. Nowy Żmigród; - działki nr 2/3 z działkami nr 15/1,129,130 obręb Kotań gm. Nowy Żmigród oraz z działkami nr 431,432,433,437 obręb Świątkowa Wielka gm. Nowy Żmigród; - działki nr 157 z działkami nr 404,406,437,435,155,407 obręb Świątkowa Wielka gm. Nowy Żmigród oraz z działkami nr 130,128 obręb Kotań gm. Nowy Żmigród; Dokonanie pomiaru i opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków, z rzeczywistym stanem na gruncie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3. Inne: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wwykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach