Przetargi.pl
Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych

Starosta Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 483 410, , fax. 134 463 189
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Jasielski
    Rynek 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 483 410, , fax. 134 463 189
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https//powiat.jaslo.pl/ogloszenia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na II części. Część I - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Łężyny jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród obejmuje: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) inwentaryzacja punktów osnowy szczegółowej, 3) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 6) sporządzenie mapy ewidencyjnej, 7) sporządzenie kompletnej dokumentacji - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo – kartograficznego, 8) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, 10) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, 11) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo –kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. Modernizacja ma na celu: Dostosowanie istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków do wymagań określonych rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych i dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni. Uzupełnienie i aktualizacja istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 200lr. w sprawie ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków i lokali. Modyfikację i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, w celu doprowadzenia do zgodności ze stanem faktycznym w terenie oraz wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 200lr. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Weryfikację i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności ze stanem faktycznym w terenie oraz zgodności z mapą klasyfikacyjną i wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz - Warunki Techniczne. 3. Część II - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) części działki ewid. nr 1454/10 o pow. 0,0364 ha, części działki ewid. nr 1470/5 o pow. 0.0505 ha oraz działek ewid. nr 1470/7 o pow. 0,0472 ha i nr 1470/12 o pow. 0,0019 ha położonych w Rzeszowie, obręb nr 207 Rzeszów-Śródmieście odpowiadających pgr. 1624/1 o pow. 0,0649 ha oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzonych przez Zamawiającego, w celu okazania granic ww. działek ewid.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Inne: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach