Przetargi.pl
Usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec w 2010 roku

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie wycen nieruchomości w 2010 roku, obejmujących w szczególności sporządzenie dokumentacji - operatu szacunkowego w zakresie: 1/ Wycen lokali mieszkalnych z wyodrębnieniem wartości przynależnego gruntu z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę, 2/ Wycen lokali użytkowych z wyodrębnieniem wartości przynależnego gruntu wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę, 3/ Inwentaryzacji lokali wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali potwierdzonych przez Starostę, 4/ Wycen garaży z wyodrębnieniem wartości gruntu wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę, 5/ Wycen działek wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 6/ Wycen każdej następnej działki w ramach obszaru objętego jednym zleceniem, 7/ Wycen działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 8/ Wycen działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (zabudowanej budynkiem wielorodzinnym do 7 lokali), 9/ Wycen działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (zabudowanej budynkiem wielorodzinnym powyżej 7 lokali), 10/ Wycen działek do wykupu prawa użytkowania wieczystego na własność, 11/ Wycen nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze do 1000m3, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 12/ Wycen nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze od 1000m3 do 3000m3, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 13/ Wycen nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze od 3000m3 do 10000m3, wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów, 14/ Inwentaryzacji budowlanych uproszczonych za 1m2 mierzonej powierzchni, 15/ Korekt udziałów % lokali w nieruchomości wspólnej (określenie jednego udziału), 16/ Aktualizacji operatów szacunkowych (zgodnie z formularzem cenowym) 17/ Wycen nasadzeń trwałych (za jedno nasadzenie), 18/ Wycen działek dla potrzeb ustalenia wysokości opłat adiacenckich, 19/ Aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, 20/ Wycen ograniczonego prawa rzeczowego. 2. Zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym. 3. Czynności objęte zamówieniem zlecane będą do wykonywania sukcesywnie, w miarę potrzeb przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sporządzone wyceny nieruchomości do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym każdorazowo w zleceniu, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiajacego. 5. Realizacja zamówienia, każdorazowo będzie poprzedzona protokołem odbioru bez zastrzeżeń wykonywanych usług potwierdzonych przez Zamawiającego i Wykonawcę. 6. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity 2004r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z póź.zm), oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2109 z póź. zm.). 7. Wykonawca ma obowiązek sporządzić wycenę przedmiotu zamówienia w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach . 8. Wykonawca w ofercie określi ceny jednostkowe na wszystkie rodzaje operatów zawarte w formularzu cenowym - załącznik nr 7 do SIWZ. 9.Do sporządzenia danej wyceny Zamawiający udostępni Wykonawcy przedmiot wyceny. Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2 metodą spełnia /nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; zgodny z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058). 2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia : 1/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) . Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż sześć m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument, wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie i opatrzone urzędową adnotacją potwierdzającą jego aktualność. Uwaga!W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego a/ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 podpunkty 1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: - dla pkt. 2.1 podpunkt 1 że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dla pkt. 2.1 podpunkt 2b, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 podpunkt 2, Zamawiający żąda: 1) wykazu dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał: - 2 usługi wykonania wycen nieruchomości o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 2/ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga by: - minimum 1 osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiadała uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości wraz z wpisem do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603) - wg. załącznika nr 5 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek, musi spełnić co najmniej jeden z przedsiębiorców. 3/ dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2 podpunkt 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z póź zm.), złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum. 3. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru) 2. informacja na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków konsorcjum) 3. oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 4. wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach