Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg
- Adres: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4921134, 4921135 , fax. 224 921 149
- Data zamieszczenia: 2020-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Al. Jerozolimskie 181 C
02-222 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4921134, 4921135, fax. 224 921 149
REGON: 15524960100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE NR 1 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991); 2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449). ZADANIE NR 2 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia w części dotyczącej ZADANIA NR 1, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). Oferowanie ZADANIA NR 2 nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 28 grudnia 2020 r.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZADANIE NR 1 – posiadanie statusu partnera VMware, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy; ZADANIE NR 2 – posiadanie statusu partnera ManageEngine, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i serwis systemów AMMS i InfoMedica
Dodano: 2024-01-02 - Usługa wsparcia dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
Dodano: 2023-12-21 - Dostarczenie wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z usługą Asysty Technicznej Wykonawcy
Dodano: 2023-11-23 - ”Świadczenie usługi serwisowej na oprogramowanie Aleph”
Dodano: 2023-09-25 - Monitorowanie oraz asysta dla środowiska IT GIOŚ
Dodano: 2023-09-04 - świadczenie usług asysty technicznej w zakresie eksploatacji produktów i usług wdrożonych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-07-14 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA (ASYSTY TECHNICZNEJ) I ROZWOJU SYSTEMU UDOSTĘPNIANIA DANYCH O POMOCY PUBLICZNEJ (SUDOP)
Dodano: 2023-07-11 - ,,Wsparcie producenta do licencji na system pocztowy’’
Dodano: 2023-06-16 - usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica Plus/Asseco Medical Management Solution Plus
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
Dodano: 2023-05-05