Przetargi.pl
Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4921134, 4921135 , fax. 224 921 149
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    Al. Jerozolimskie 181 C
    02-222 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4921134, 4921135, fax. 224 921 149
    REGON: 15524960100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991); 2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449). ZADANIE NR 2 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia w części dotyczącej ZADANIA NR 1, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). Oferowanie ZADANIA NR 2 nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 28 grudnia 2020 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZADANIE NR 1 – posiadanie statusu partnera VMware, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy; ZADANIE NR 2 – posiadanie statusu partnera ManageEngine, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach