Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 94
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 017427604 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Wsparcie producenta do licencji na system pocztowy’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wsparcie producenta do licencji na system pocztowy’’.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w cz. III i IV SWZ.3. Termin realizacji zamówienia wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2024 r., w tym:3.1.Dostawa dokumentu potwierdzającego przedłużenie wsparcia producenta wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy (Uwaga: stanowi kryterium oceny ofert).3.2.Termin obowiązywania wsparcia producenta do licencji na oprogramowanie: od dnia 1 września 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2024 r.3.3. Aktualna subskrypcja licencji wygasa 31 sierpnia 2023 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i serwis systemów AMMS i InfoMedica
Dodano: 2024-01-02 - Usługa wsparcia dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
Dodano: 2023-12-21 - Dostarczenie wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z usługą Asysty Technicznej Wykonawcy
Dodano: 2023-11-23 - ”Świadczenie usługi serwisowej na oprogramowanie Aleph”
Dodano: 2023-09-25 - Monitorowanie oraz asysta dla środowiska IT GIOŚ
Dodano: 2023-09-04 - świadczenie usług asysty technicznej w zakresie eksploatacji produktów i usług wdrożonych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-07-14 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA (ASYSTY TECHNICZNEJ) I ROZWOJU SYSTEMU UDOSTĘPNIANIA DANYCH O POMOCY PUBLICZNEJ (SUDOP)
Dodano: 2023-07-11 - usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica Plus/Asseco Medical Management Solution Plus
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
Dodano: 2023-05-05 - SVA/BZ/4620-5/2023: Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy w AMW Sinevia Sp. z o.o.
Dodano: 2023-03-31