Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny ogłasza przetarg
- Adres: 02-739 Warszawa, Wałbrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22) 3804990, , fax. +48(22) 3804991
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Wałbrzyska 3/5
02-739 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22) 3804990, , fax. +48(22) 3804991
REGON: 36746732800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://fina.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI W ZAKRESIE WSPARCIA SERWISOWEGO DLA SYSTEMÓW FINA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych posiadanych przez Zamawiającego. Usługodawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz FINA: - usługi serwisu naprawczego i udzielenia gwarancji poprawnego i zgodnego z parametrami technicznymi, działania Sprzętu i Oprogramowania przez minimum 12 miesięcy oraz - wsparcia w zakresie aktualizacji dedykowanego przez producenta Oprogramowania oraz udzielenia FINA w ramach wynagrodzenia umownego wszelkich niezbędnych licencji/sublicencji lub też zapewnieniu udzielenia stosownej licencji bezpośrednio przez producenta takiego oprogramowania do korzystania z tego oprogramowania w zakresie umożliwiającym korzystanie ze Sprzętu. Licencje muszą być nieograniczone czasowo i terytorialnie z wsparciem oraz możliwością aktualizacji i dostępu do poprawek przez minimum 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu. 2. Ocena nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. 4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14