Przetargi.pl
Usługi w zakresie stałego sprzatania obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie

Urząd Skarbowy w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6165494 w. 335 , fax. 0-32 6163599
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Jaworznie
    ul. Grunwaldzka 274 274
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 0-32 6165494 w. 335, fax. 0-32 6163599
    REGON: 27050738500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno/htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie stałego sprzatania obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi stałego sprzątania obiektu Urzędu Skarbowego w Jaworznie tj.: pomieszczeń biurowych i socjalnych; holi, korytarzy; pomieszczenia archiwum, biblioteki akt, sali konferencyjnej; sali obsługi podatnika; sanitariatów; chodników wokół budynku, przyległego parkingu oraz terenów zielonych . Szczegółowy zakres prac związany z usługą sprzatania obejmuje: pomieszczenia biurowe i socjalne : codzienne zamiatanie i mycie podłóg; codzienne opróżnianienie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne wytarcie na mokro parapetów, codzienne odkurzanie biurek, szaf (średnio 3 biurka w pomieszczeniu i 2 szafy), półek itp. (z wyjątkiem sprzętu komputerowego), codzienne opróżnianie niszczarek ze ścinków papieru i pakowanie do worków oraz wynoszenie do wyznaczonego miejsca, odkurzanie dywanów (szt. 2 - gabinety Naczelników US), raz w miesiącu pastowanie i froterowanie podłóg, raz na kwartał umycie grzejników CO, raz w kwartale mycie (dwustronne) stolarki drzwiowej, raz na kwartał mycie (dwustronne) okien wraz z żaluzjami, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzatania zgłoszonych przez Zamawiajacego Pomieszczenia biurowe informatyków i serwerowni ( 6 pomieszczeń o pow. 18 m2 każde) sprzatane będzie 2 x w tygodniu w godzinach od 12.00 do 14.00 . ciągi komunikacyjne tj. korytarze, hole, klatki schodowe: codzienne zamiatanie i mycie posadzek, utrzymywanie w czystści poręczy i parapetów, utrzymywanie w czystośći drzwi wewnętrznych , przeszklonych i drzwi zewnętrznych przeszklonych, raz na kwartał mycie (dwustronne) okien, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzatania zgłoszonych przez Zamawiajacego pomieszczenia archiwum i biblioteki akt: raz w tygodniu odkurzanie regałów w godzinach pracy Urzędu pomiędzy godz. 7.00 a 15.00, raz a tygodniu pozamiatanie i umycie posadzki w godzinach pracy Urzędu pomiędzy godz. 7.00 a 15.00 podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzatania zgłoszonych przez Zamawiającego. sala konferencyjna: codzienne zamiatanie i mycie podłóg, codzienne wytarcie na mokro parapetów, raz w miesiącu pastowanie i froterowanie podłóg, raz w kwartale mycie (dwustronne) stolarki drzwiowej, raz na kwartał mycie okien (dwustronne) wraz z żaluzjami, raz w kwartale mycie grzejników CO, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiajacego sala obsługi podatnika: codzienne zamiatanie i mycie podłóg, codzienne opróżnianienie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne wytarcie na mokro parapetów, codzienne mycie (dwustronne) powierzchni oszklonej - stanowisk obsługi podatników, raz na kwartał mycie (dwustronne) okien, codzienne opróżnianienie koszy na śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, założenie nowych worków)wraz z wyniesieniem do wyznaczonego miejsca, codzienne wytarcie na mokro parapetów, codzienne mycie (dwustronne) powierzchni oszklonej - stanowiska obsługi podatnika raz na kwartał mycie (dwustronne) okien, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzatania zgłoszonych przez Zamawiajacego sanitarity: codzienne mycie podłóg, glazury, drzwi, codzienne, umycie i zdezynfekowanie (przy uzyciu środków dezynfekujących i usuwających kamień) armatury i urządzeń sanitarnych tj. Umywalka, muszla klozetowa, sedes, codzienne przetarcie luster, codzienne opróżnianie koszy ze śmieci (usunięcie worków ze śmieciami, umycie pojemników, złożenie nowych worków), bieżące uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych środków czystośći, higieny tj. mydeł w płynie do dozowników, papierowych ręczników, papieru toaletowego, kostek lub płynów zapachowych do toalet oraz odświeżaczy powietrza, raz na kwartał mycie okien, podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzatania zgłoszonych przez Zamawiajacego parking, chodniki wokół budynku, tereny zielone codzienne sprzątanie chodników wokół budynku Urzędu tj. usuwanie mechaniczne trawy, chwastów, zanieczyszczeń typu papiery, liście, połamane gałęzie , codzienne sprzątanie parkingu Urzędu tj. usuwanie zanieczyszczeń typu papiery, liście, porządkowanie terenów zielonych tj. prace typu: grabienie, koszenie trawy, usuwanie zanieczyszczeń, odśnieżanie (w okresie zimowym) i posypywanie piaskiem i solą chodników wokół budynku Urzędu oraz parkingów, koszenie trawy na terenach zielonych (w miarę potrzeb 1-2 x w m-cu,) podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzatania zgłoszonych przez Zamawiajacego. Koszt piasku i soli leży po stronie Wykonawcy. Usługi naprawcze i konserwatorskie obejmują: bieżące czynności związane z pracami konserwatorskimi, i naprawczymi , w tym elektrycznymi ( np. wymiana zamków w meblach biurowych, wymiana żarówek, drobne naprawy związane z instalacją elektryczną, naprawa sanitariatów, prace wod.-kan. itp.), inne zlecone prace przez Zamawiającego mieszczące się w pojęciu prace konserwatorskie, naprawcze, przenoszenie butli z wodą mineralną (19 l) z pomieszczenia Ip. do pomieszczeń na piętrze II i III ( średnio 2 x w tygodniu po 1-2 butli), Prace naprawcze wykonywane są z materiałów powierzonych przez Zamawiajacego. Wymagania dodatkowe : Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza: Własne środki czystości, higieny posiadające stosowne atesty, W okresie zimowym zabezpiecza piasek i sól, Zapewnia profesjonalny sprzęt do sprzatania i konserwacji powierzchni z uwzględnieniem konserwacji i czyszczenia korytarzy, łazienek, powierzchni biurowych, terenów wokoł budynku US (odkurzacze, wózki dwu wiaderkowe,mopy, ścierki, szczotki, worki na śmieci, miotły, łopaty, kosiarki, odśnieżarki), Środki transportowe do dostarczenia do siedziby Urzędu niezbędnych środków czystości i sprzętu, Wyposaży wszystkich pracowników wykonujacych usługę sprzątania na terenie Urzędu w ujednolicone ubrania robocze (fartuchy, rękawice gumowe). Usługa winna być wykonywana w dni robocze, po godzinach pracy Urzędu. Czynności w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (dot. Pomieszczeń wymagajacych szczególnej ochrony tj. pomieszczenia informatyków, serwerownia, archiwum) należy wykonywać w godzinach pracy Urzędu pod nadzorem pracowników. Wykonawca realizujacy usługę zobowiązuje się do zapewnienia dyżuru jednej osoby sprzątajacej w godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Uwaga: Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi listę osób skierowanych do wykonania usługi na terenie Urzędu wraz z oświadczeniem, że osoby te nie są karane i nie figurują w rejestrze Krajowego Rejestru Karnego.Dopuszczenie pracownika może nastąpić tylko po pisemnej informacji ze strony Wykonawcy i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Zamawiający udostępni (bezpłatnie) Wykonawcy: pomieszcenie na magazynowanie środków chemicznych i higienicznych oraz na przechowywanie maszyn i sprzętu potrzebnych do wykonywania usługi, dostęp do mediów (wody, prądu potrzebnych do wykonywania usługi Lokalizacja i dane techniczne budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie: Lokalizacja : 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274 Powierzchnia m2: parter 609,38 m2 I piętro 706,00 m2 II piętro 706,00 m2 III piętro 681,50 m2 archiwum 198,40 m2 pow. parkingu wraz z terenami zielonymi: 1707 m2 ( w tym ok. 200 m2 terenów zielonych) Ilość okien (o wym.1,5x1,7) 102 szt Ilość drzwi drewnianych 141 szt. Ilość pracowników 89 osób Wykonawcy mogą przeprowadzić wizję lokalna obiektu, po uprzednim uzgodnieniu daty i godziny z pracownikiem Urzędu upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami w ramach przedmiotowego postępowania. Powierzchnia okien (o wym. 1,50x1,70) 260 m2 Powierzchnia okien balkonowych 3szt (o wym. 1,45 x 2,25) 9,80 m2 Powierzchni drzwi wejściowych przeszklonych 5,28 m2 Powierzchnia okien na sali obsługi podatnika (o wym. 2,90 x 2,50 ) 76,25 m2 Powierzchnia drzwi wewnętrznych przeszklonych szt.7(korytarze, sala obsł.) 30,52 m2 Powierzchnia przeszklona pozostała (okienka na sali obsługi podatnika) 16,00 m2 Mycie powierzchni przeszklonych, okien w budynku Urzędu Skarbowego nie wymagają pomocy technik alpinistycznych. Wszystkie okna otwierają się do wewnątrz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach