Przetargi.pl
Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto

Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 61-055 Poznań, ul. Warszawska 183/185
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8730410 , fax. 061 8768288
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto
    ul. Warszawska 183/185
    61-055 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8730410, fax. 061 8768288
    REGON: 63153424000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uspnm.hd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien oraz obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: - sprzątania pomieszczeń Urzędu (III, IV, V piętro budynku) w tym: - pomieszczenia biurowe - 1.825 m2 - pomieszczenia wspólne w tym: - holle, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia gospodarcze - 661 m2 - pomieszczenia archiwum i magazynów - 144 m2 - powierzchnia sanitariatów - 97 m2 - mycia okien w pomieszczeniach Urzędu ilość okien 348 szt. o łącznej powierzchni 1080 m2 - obsługi centrali telefonicznej Urzędu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1/ spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. 2/ posiadają doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postepowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie, trwające co najmniej 12 miesięcyw ramach jednego kontraktu, usługi sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 2. 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 3 4. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 1000m2, trwających co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru Zał. Nr 4. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - uzyskane od: - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego Oddziału Zakładu Ubepieczeń Społecznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspnm.hd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach