Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów pięcioletnich elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZLM w podziale na 2 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów pięcioletnich elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZLM w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przeglądem pięcioletnim elektrycznym, która obejmuje: - badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.) w związku z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74, poz. 836), w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 2 części: Część I – 1103 lokali (RON 1,2,3,8,9,10) Część II – 1479 lokali (RON 4,5,6,7,11,12,13,14,15) Przeglądy pięcioletnie elektryczne będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 10 dni od dnia zawarcia umów. Harmonogram zostanie sporządzony dla wszystkich nieruchomości w każdej części postępowania dla poszczególnych RON-ów. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru w branży elektrycznej właściwego dla danego RON-u. Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy sprawdzeniu stanu technicznego instalacji elektrycznej opisuje załącznik nr 8 oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik 1 do SIWZ), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach