Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-420 Wrocław, ul. Traugutta 116
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3414333 , fax. 071 3436747
  • Data zamieszczenia: 2015-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    ul. Traugutta 116 116
    50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3414333, fax. 071 3436747
    REGON: 00632038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej przez okres 6 miesięcy / 12 miesięcy według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - naprawa aparatów USG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 2 - naprawa inkubatorów (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 3 - naprawa sztucznych nerek (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 4 - naprawa stymulatorów serca (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 5 - naprawa aparatów EEG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 6 - naprawa strzykawki angiograficznej (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 7 - przegląd aparatu do termoablacji wątroby (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 8 - przegląd bieżni (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 9 - naprawa endoskopów (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 10 - naprawa endoskopów firmy Pentax (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 11 - naprawa diatermii firmy ERBE (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 12 - naprawa aparatów RTG (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 13 - naprawa aparatu RTG Siemens (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 14 - naprawa aparatu RTG firmy Siemens (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 15 - przegląd wywoływarki automatycznej (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 16 - naprawa diatermii Aesculap (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 17 - naprawa sterylizatora plazmowego (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 18 - naprawa mikroskopów (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 19 - naprawa wiertarek Aesculap (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 20 - naprawy, przeglądy i konserwacja myjek (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 21 - naprawy, przeglądy i konserwacja urządzeń sterylizacyjnych (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 22 - przegląd gammakamery (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 23 - naprawy, przeglądy i konserwacja respiratorów Bennett (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 24 - przegląd diatermii Valleylab (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 25 - naprawa diatermii Valleylab (okres realizacji - 12 miesięcy). Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: -Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 1 do umowy; -Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 2 do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowej 36 we Wrocławiu oraz nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 241 344,96 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach